Followers

Sunday, June 8, 2008

emma emma emma,

hahaha bodoh je. title ni ni gila obvious dou! eeee hahaha. dah la gigi pecah, muka terabur, perangai tu tau nak dengki ngn orang jee, tu punnnnn bole suka. eee!! dari aku form 3 sampai la skang, x lupaa jgaak. haa bak kata nabil, lu pk la sendiri. aku malas daaah. hish );



dah. malas nak cite. i just got back from kuantan. huh. aku tidoooo je tau. pastu malam mcm cacing kepanasan, takleh dok diam. aku x tau nape. petang je mesti aku tido mati. aku rase kalau humban aku dlm sungai pun aku bleh lena lagi. tapi bila malam mula la aku tgk tv la, makan la. tah pape je. pastu mata dah mcm racoon. sedih je.




spent the whole week with fifi. pastu harini dia dah takde. busan gilaa. back to square one ):

so yeaa. i dont have much to do latelyy. no class for todayy. kata nye school term break dorg. (class kecik mcm tu pun ade break ke? haha) pape laa. mggu depan aku nak pegi skola jumpa cikgu and amek sijil berhenti skola. hahaha. bole hilang plaak -_-'

im not in the mood to blog rite now. heh. tapi kalau aku busan busan i'll update something alritteee (:



byeeeeeeeeeeee byeeeeeeeeee :DD

No comments: