Followers

Sunday, June 15, 2008

violet hill,

i took my love down to violet hill,
there we sat in snow,
all that time she was silent still,
said if you love me,
wont you let me know?
if you love me,
wont you let me know?
ape kene mengena lagu ni ngn aku?
ENNTAHHHH???
saje nak suka. saje nak post.
hahaha lalala~
==========
esok hari baru, sara, bila kau nak berubah? tido lambatt lambatt lagi. bencii nye. sara.. bukak buku baruu. tolong laa please laa. eeeee.
==========
harini? bebel byk, mencarutt byk (kpd dia, sorry haa..), sendawa bykk burp burp burp, tidoooo sampai pukul 4ptg seronok bagai dunia ana yg punyaa. belaja lagu baru by my own. sangat bangga dan terharu dgn diri sendiri. haha. on9 myspace sgtt membosan kan kerana hnye muka yg sama bg comment yg tidak menarik dan mengarut 100% kecuali gossip session dgn diana rosli HAHA (:
==========
aku mensirap bandung betul dgn makhluk makhluk yang tak paham bahasa itu. gila? tak suka jgn la sebok nak menyumpah nyumpah aku. blah, idop ngn dunia kau, senang bukan? tolong laa makhluk, kau hnye mnyusah kan diri kau ajee. aku tak suka gaduh gaduh nii. macam budak budak main masak masak. skejap nak timun skejap nak taugeh skejap nak kobiss. sedih la aku tgk kauu. matured sayang, matured.. kenape ni? nak aku hantar kau masuk tadika balik? tak perlu laa kott. im tired lah. sukahatiposmenjirankaulah oke (:
===========
muka yg the boy tu comel kan? alaa yg kat sebelah kanan niii >>>
aku kehilangan mood utk berblogging. bole tolong carik kan tak? kalau jumpa sila pulang kan secepat yg mungkin oke? sekian wassalam.

No comments: