Followers

Saturday, November 29, 2008

clueless ke confuse,

hey. aritu aku g digital mall. usha harga camera n laptop for next year. carik laptop sng je. skali jln da jumpe da yg bgs utk graphic use.

next sem aku blaja subject photo. so aku kena bli camera. actually x yah beli pun xpe tapi aku mls nk sewa camera kt budak photography next sem so might as well i just just buy one for myself kn? kk.

ok first choice aku was nikon D80. aku just rase yg camera tu cam dah cukup best la. tapiii budget aku x brape nk cukup nk beli d80 haishh sedihh betull. + nikon dah klua baru, d90. lagi la aku x mampu. so budget aku skang bleh beli nikon D60 je.

d60 tu kire oke jgak la. tapi bile aku jalan2 lagi aku tnye booth canon, n tgk canon 1000d mcm interesting jgak. i dunno wats the difference between canon n nikon. mane lagi bagus? any suggestion?

last sem aku penah gune canon 450d, senior aku pnye (addah (: ) n tgk model tu best jgak. actually smua pun same je. tapi cm agak confuse which one to buy. sape2 ade suggestion, bleyy la tolong aku (:

canon 1000d. harge rm1999, same mcm nikon d60.
canon 450d. harge rm2900 dgn kit skali.


nikon d80. gaahhh lupe kn je la -_-'



nikon d60.might be getting this one butttt xtau la. haha.
lulu, aku nk pegi beli next week, this time dont turn me down aku sepak ko laju2 nnt. dush!

2 comments:

Mawaddah Mohamad said...

wah, junior ku! hahahaha

Anonymous said...

saya cadangkan beli canon 40D