Followers

Friday, February 13, 2009

kacak betul,

currently kat rumah :DD
bgn pkul 2 tadi. pehh! puas tido douu. best gila.
aa ni gamba aritu. eyy apsal blogger dah mcm !@#$%^&* asparagus asbestos !@#$%^&* aa? aku terasa mcm bodo plak upload2 gamba pastu x dapat gak. ke internet aku mcm kueyteow laknat? hahahahaha.

gaah aku mls nak upload byk2. buang masa aku duduk kat depan laptop ni. baik aku spend time tido alang2 aku kat rumah. hahahhahahahaha.

ORANGEEEE (: kan best kalau aku rumah KUNIGGGG :D
TIGERRR! AUMM! HAHAHAH! lepas tu dapat last. wakakakakakakak.

TIGER biskuat!


rumah ijauu incredible green.




rumah kuning spongebob ngn rumah merah hellboy.


rumah biru doremon tapi aku pelik, nobita, sizuka, suniyo ngn jayan nye ada tapi doremon tade. hahahaha.


baaaahahahahahahahha. tah sape sape tah. agagaga. limau ais tu sumpah x sedap. blerghh -.-'


lepak ngn dorg je mase tu. gaaahh aku sorg part 2 yg lain part 3. x kesah la. heh. dah la. mls nak cte pasal ni dah. xde bende pun haritu. lepas tgk fifa main bola penampo aku chow. so xde ape sgt.
heishhh bengongg betul itu tb aku tgh dodok sorg2 ni tibe2 bley klua iklan cte antu plak. bafabifi. da la aku sekor2 nih. huhu.
ciaaann baby sofieya sakit. demam montah montah (gle hardcore) aku plak sesema (ceyy nak jugak interframe kaan) hmmph. mlss nye nak alek uitm esok. ba wau lam lam shin ya ta kott! hmmph. tapi thank god ada lulu and zee! dorg mmg terbaik! syg korg!
ayah cakap, kan ayah dah kata course ni mmg centuu. tapi kan ayah, knape sara x leh handle ek? org lain bleyy je. hmmph. tetibe rase mcm aku ni org paling bodoh dlm dunia. ugugu. bila nak abes blaja ni. ape2 je laa. jgn give up dulu k sara.
wishlist 2009, chupa chups (100 sticks) and yellow kelisaaaa (second hand pun jadik) hahahaha.

No comments: