Followers

Sunday, February 8, 2009

kemon,



muka nak sembap. haha.

tadi ada sukan ego. haha mmg best aku tergolek macam nagka wangi tapi takpe, aku tetap cool. yeaahh!! hahaha!

best la jgak tapi mmg testing neraka la tadi. muka aku pun dah hitam legam mcm buntut kuali rumah makcik bedah. sedih betul. LULU DATANGG! (: hehe.



aku chow awal sebab tak dapat tahan kepanasan yg melanda (pelik mcm mana mardiah buley bersukan dgn tudung labuh?) cool gila. heheh.

balik balik je makan roti. peh! lapao gila sampai skang tak mkn lagi. lenceu betul. lepas tu tibe2 ada misscall. so aku pun msg aa balik.

aku : sape ni?
?? : ni ex girlfriend sham kan? sara?
aku : ko sape?
?? : tol x?
aku : takde aa. ni ex tunang anak sedare pak mat tempe. ko sape?
?? : ermm, mmg betu la ni sara. k la, take care. setahu kte sara x layan nombo x knal. HAHA! k study smart,gud luck.
aku : hekelah ko pehal. girlfriend baru die ke?
?? : camne ko tau? aku syg die sgt2. die pandai manje kn aku. belai aku.
aku : oo yeke? gle untung ko! buat la kenduri 3 hari 3 malam eyy? kalau bley kekah 5 ketol kambenk skali. gle aa! mmg terbaek aa kau! jaga die leklok eyy? assalamualaikum (:

wakakakakaka! lepas tu tanak balas dah. weyy, sumpah douu. ngila meghoyan ko ni! tak yah kott nak wat lenceuu ngn aku. freak gila! ko pk dlm dunia ni ada sekor jantan je ke? ngok! hahahahahahaha.

lepas tuu aku tidooo sampai gherib ;p itu pun lulu yg kejut. kalau x mmg la x bgn. penat kott! pukul 6.30pg tadi dah dapat msg. lepas tu pukul 6.45 pagi kim call tah meraban pejadah sampai la addah masuk bilik suruh mande.

pape pun sukan ni... err... buleyy laa. aku rumah oren. spirit mmg best. tapi kecundang jugak. wakakakak! smua pasal aku. ngahaha nak suruh aku main congkak aku pandai la. nak suruh aku pusing2 10 kali lepas tu lari mmg la aku tergolek ngokk! wakakakakaka!!!!

tapii, experience. cant wait for pixel playground (: pics hari sukan at camera addah and hakim. so nnt kalau aku dah dapat aku upload eyy (:

2 comments:

penanya (?) said...

ada pengalaman.. i ada bnyk janda okey~~ haish~~

ra|nbOw said...

hahaha. yess dear.
tayah layan la freak mcm tuh.