Followers

Thursday, March 19, 2009

sedih tapi hensem,

tanggal 18 mac 2009,
tarikh berakhir nya riwayat enset aku.
jamban, celaka.

nak dijadik kan cerita,
semua sebab pisang yang aku telan sebelum kelas bel semalam.
3 jam aku menahan sistem pencernaan aku.
habis je kelas bel, berlari aku ke tandas.
sabar je laa.

masuk je tandas,
aku baru nak menukar placing enset aku.
dari poket nak letak dlm beg, baju plak terselit skali dlm poket.
baru nak klua kn baju, bersama enset skali jatuh ke dalam lubang jamban!
AAAAAAAAAAAAAAA!!

malang betul nasib aku semalam!
da la kena marah ngn cekgu bel.
perut plak wat hal.
terus terbantut hajat aku!
cantik je enset aku JATUH!
wuwuwuw T.T

mintak tolong macik cleaner, die pun x dpt nak tolong.
'burn je la dik.'
waaaaa????!!!

600 duit raye!
300 duit sendiri!!
burn je????
wuwuwuwuu T.T
nak nangesh tapi air mate x terklua.

tepon mak, waaaa kene gelaaakk!!!!
nak gtau ayah, ayah tade kat sini.
tggu ayah alek arini nak cte smua T.T
cte kat smua org, smua gelak!
ade ke patut!

mlm semalam takleh tdo.
mengenang kan naseb enset aku,
berenang renang di dasar loji :(

semalam rase kurang sgt.
I MISS YOUU! :(

sueyy douu,
sian aku.
arini aku g masjid tanah, buat nombo lama.
so aku still pkai nombo lama ye anak anak,
tapi skang tgh save duit nak beli enset baru.
tggu la dlm sebulan dua,
insyaallah aku akan kembali dlm talian.
wahahawuwuwuw sedey sedey.
rindu enset akuuuuuuuuuuuu :((

p/s: rindu laa :(

5 comments:

kEy said...

yEah tu la kelebihan nyE dapat enset bru..tahniah2..hehe~

ra|nbOw said...

waaaaaaaaaa. sian gileee! okay. totally gune duit u. tak pela. bukan rezeki. pengalaman seumur hidup tuh. uhu. =]

penanya (?) said...

hensemnya cerita!

fye said...

ahahahahahaha!
tu jela mampu aku ckp.wakaka

fezaL Mohd said...

hahaha salah satu
cara dpt hp bwu wehhh

bodek ur dad beli kan
haha

kacak gler jalan cerita ;)