Followers

Monday, June 8, 2009

ooo balik kampung,


orang balik kampung jumpa nenek, tolong menolong kat dapur. aku? gerak dari pj pukul 7 pagi (ya allah pagi nya) sampai dlm pukul 9 lebih, pekena roti canai warung haji dollah bapak la sedap kaaaan! sampai rumah maktok, salam salam, masuk bilik TIDOO! HAHAHAHAHA!
siyes, aku tido dari pukul 10 pagi sampai 5 petang. ayah kejut, bangun makan ice cream traffic lite kegemaran lepastu SAMBUNG TIDO! sampai pukul 9 malam. WASTED GILA haritu. aku pun taktau ape kene ngan aku. macam takde life je.
baca dik cerdas berkepul kepul pun takleh tido jgak.haha bodoh punya shin chan. sampai la aku balik pagi esok nya. dalam kereta tido la lagi. sampai nilai, makan lunch then balik pj. dah kena packing barang for uk. almost done tho. 2 weeks man. rasa macam nak bawak satu almari. gila malassss. ehh okay la nak berambus. byee (:
p/s : moody sial. taktau kenapa.

No comments: