Followers

Wednesday, July 22, 2009

no doubt,

hello freaks (:


now you see it, now you dont.
(;
yelaaa. i was dead hungry doee tadi. weird, harini hari rabu, cinema was suppose to be full kan? but it wasnt (: hazery was so eager suruh kitorg tengok drag me to hell kott nama tajuk cerita tu. but being the lazy asses, kitorg malas nak q. so all we did was walkwalk and try to find some assignment stuff (:


was chitchatting with hazery and sham;
hazery sham aku
weyy budak part one sem ni yang kira hott pun budak assunta gak doee.
haduhh. assunta hantar wakil lagi. asal awek chun je assunta, asal awek lawa je assunta. takde skola lain ke? bosan aku.
weyy bangga la sket assunta sbelah ngan lasalle doee! HAHA!
ha ah gak eh. lasalle memang patut dengan assunta aa.
BUTOOO!
hahaha


kelakar doee. kesian assunta. lantak la. HOHO!
mentangmentang skola aku ;p
(ini hanya jenaka semata mata. tidak bermakna skola lain awek dia tak hot. kecuali ada satu skola kat rumah aku ni, ya allah, sumpah minah rempittt -_-')
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
aku tau mesti ramai budak assunta tengah sokong aku skang! (:
ASSUNTA SPIRIT ALIVE :D

went to oldtown for topup.
haha i noe, macam la kat mid takde topup.
tapi suka hati aku la.
then suddenly dengar 2 girls jerit.
SARAAAAA!
eheh, rupenya syera and alia kecik.
haisshh budakbudak skola baru balik tusyen.
sumpah korang makin comel doee :D

and then i went home.
around 6 macam tu.
lepas tu online macam biasa.
then ayah masuk bilik. ajak pegy dinner at tony roma's.
where? midvalleyyyyy. againnnn?
hoh! ayah was craving for salad. haha. so i tagged along.

mak was disapointed cause she cant shop, again.
she was so pissed.
kesian dia tadi. eishh takpe la.
promise i'll buy her jagung when i get the chance.
why jagung? i was wondering the same thing -_-'


see you when i see you. bye.
p/s : ada orang tengah mengilai kat belakang rumah aku. scary sial. orang ke benda lain ni? huhu ):

1 comment:

A L I A A I S H A H (: said...

hey, sara.
u assuntarian ke.
okay2..
i support u dohh..
haha.. x)