Followers

Saturday, July 25, 2009

when i grow up, i want to be a rockstar,

heyho foes (:



i learn a new song yesterday, i need to practice more.
i guess bidin is sulking cause i dont play with him that much now.
kena pegy tuka tali lagii. duit lagi. eisshhh.


cuba teka, harini aku bangun pukul brape.
teka aa teka aa.
10? 12?
SALAAAHHH!


aku bangun pukul 7 5 minit PAGIIII! :D
hebat tak hebat takkk?
and the best thing is, harini hari sabtu!
first time everrrr, i woke up freaking early on saturdays.


be proud of me will you? (:
reason? aku kena pegy beli barang untuk subject illustration.
markers semua. and oh, its been 2 weeks kot since class started,
and i dont have a pencil case. hanya pencil box elmo darjah 3 aku.
comelllllllllllllllllllllllll (:
HAHA!


but before pegy art shop tu, we had breakfast at mamak.
was suppose to go to raju's (to those yang tau raju's, they have the best roti canai kan?)
butttt we didnt.
kitorg pegy makan dekat state. tak ingat nama kedai, but it was okay.


tau aku makan apa???
satu bungkus nasik lemak and satu keping roti canai!
wawongggg! aku ni juara bab bab makan ni! (:
teh o aiss dua cawan, sape boleh lawan?
takde? takde? macam mane ni kawan? haha it rhymes. wekkk ;p


pelahap kelahap.
lepas tu baru lah pegy art shop tu, dan cuba teka apa yang berlaku?
aku rasa korang tau,
KEDAI TU TUTUPPPP! WAKAKAKAKA!


lawak gila! dengan semangat waja aku bangun tido pagi pagiiiii,
dengan semangat jiwa dan raga aku makannnnn,
dengan semangat jati diri aku pegy art shop tuuuu,
DIA TUTUP!


tu la tu, dah untung sikit, tutup kedai.
dah miskin, time orang tengah membuta pun dia bukak.
bagus anak mak ni!


yang paling takleh blah, ayah aku sanggup tggu depan kedai
(dalam kereta la tak kan nak cangok depan kedai kan)
semata mata nak tunggu orang tu bukak kedai
(mempertahan kan kemahuan anak)


dalam kereta aku sempat selesaikan 3 sudoku.
bayangkan bertapa lama nya? huhu.
penat aku tunggu, bulan tak timbultimbul.
ehhh, kedai tak bukakbukak.
ape lagi? BALIK AAAAA.



HAHAHAHA! takde function pun aku follow sebenanya.
hanya sekadar menggemuk kan badan yang dah tersedia ada gemuk ni.
waktu tido aku telah terganggu sama sekali.
dah balik ni, baik aku sambung tidooo. zzzzzzzzzz.



ayah mak aku


pasni ayah ngan mak nak pegy klcc, nak ikot?

taknak, nak tido.

malam sara buat apa tido lambat, tengok cartoon je tau. kalah sofieya.

heee. mak pun tengok jugak ayah! sara nampak mak tengok spongebob! lawak gila!

hahaha spongeBOX tu bodoh la!

spongebob laaa maaa.

HAHAHAHA!


p/s : uitm lendu sahaja yang tak cuti sebab dah dapat cuti awal dari yang lain. habis tu tak reti nak extend cuti ke? HAHA!

No comments: