Followers

Sunday, September 6, 2009

i dont mind,

hey friends! (:

im in my room alone.
doing nothing.
baru lepas buat keje cikgu leen.
cartoonist ujang yang leen mafia tu, she's my lecturer (:
ajar manual illustration.
i like her cuz dia sangat sempoi (;

semalam pegy shoot for typography dengan lilo and ooya. tapi tak banyak pun.
lepastu pegy buka puasa samasama after buy some food dekat bazaar alor gajah.

'bazaar dekat uitm lagi membuka selera dari bazaar kat alor gajah' -ooya >.<

sekarang few minutes to berbuka puasa and aku tak mande lagi ;p
majlis berbuka puasa aku ngan shambeng cancel lagi.
haha masuk ni dah lapan kali kita plan nak berbuka sama tapi cancel!
AGAGAGAGA! damn you! :D
sokayh, esok la eyhh? haha (semlam pun cakap esok, kelmarin pun cakap esok. wakakaka)

ayah ngan mak datang hantar lauk tadi.
so did chu (:
i missed them.
terharu sangat dorang datang dari batu pahat sebab nak hantar lauk, ketupat, rendang daging dan biskut oreo (:
i loveeee my familiaaa :D

ohh, aku tak jadik balik batu pahat atas sebab tertentu.
tengoktengok, baik aku balikkk je.
buat penat aku stay sini sorangsorang.
whateverrrrr (:

okay, i dont want to curse.
buang masa je.
dah la aku puasa.
pijak la kepala aku selagi kepala aku ni masih ada :D
love you people! selamat berbukaaa!
p/s : nak buat apa lepas ni? TIDO LAAA! :D

1 comment:

Si Penanya (?) said...

long time dun see ya hensom?