Followers

Monday, September 14, 2009

motivasi yang tidak memberi inspirasi,

ni la ppkp yang di banggakan sangat,

awek chun
terserlah muka terpaksa senyum aku bukan? hahaha.
bangun pukul 7 pagi,
mande, siap, berbaju kurung pada hari ahad (bodoh kan?), menuju ke dewan.
untuk apa?
blablabla telah berlaku di atas pentas, aku di tempat duduk berbekalkan mp3 dan tido.
sorry la aku nak dengar ceramah pagipagi.
memang tak aa (sumpah tak suka ayat ni) haha.
paling cannot go, ingat kan huhahuha sangat la ppkp sem ni.
tengoktengok, mula pukul 9, habis pkul 12 dengar orang bebelbebel.
warkk mengganggu aku doee.
on phone dengan apek sebab nak resipi (konon), ahaa lama dah tak dengar suara kau.
haha buang tabiat cikgu bel aku suruh masak memasak dalam kelas.
thanks for the prawn salad recipe chef faiz :D
ok, gtg. byeee (:
p/s : ini blog siapa? blog aku. aku nak tulis apa? suka hati aku (:

No comments: