Followers

Thursday, September 17, 2009

talk to the hand brother,

hi ho.
woke up at 1 pm today.
too bad, i missed my bed, luangkan masa lebih sikit dengan dia, kan honey? :D

yesterday masa pegy rumah chu, chu gave kadek and i this!





hanya roomate aku je tau i was craving for kinder bueno for god knows how many weeks dah.
koperasi kat uitm tu mana ada jual coklat camni weyy.
gulagula 20sen yang ada asam kat tengah tu ada aa! (peh, sumpah sedap weyy gulagula tu. penah makan? heee :D)


tapi sayang sekali, dalam kotak kinder tu takde kinder yang bentuk telur tu.
itu paling sedap, ada mainan lagikk! :D


ohh tadi aku pegy kl dengan my sisters.
ok, cerita paling kelakar, kitorg pegy, hampir 2 jam carik parking.
memang tak jumpa aa kan?
kl kot?
+ lagi 2 hari nak raya, baru nak shopping.
hmmphhh HARAPAAANNN!


2 jam pusingpusing, kitorg chow!
haha datang semata mata nak maki hamun orang je!
agaga tapi best, dalam kereta memekak je. haha.


lepas dah taktau nak pegy mna, dorg bawak aku pegy bazaa kat kelana jaya.
kat situ, memang setiap kali puasa, WAJIB pegy!
sekali pun takpe.
so, kira sempat jugak aku turun sana harini.
tak byk yang berubah, aku rindu zaman dulu ):


okay, lagi satu candy yang buat aku gila,




korang penah makan benda ni tak?
kat 7eleven selalu ada.
tapi sayang, 7eleven kat alor gajah takde benda ni -_-'
fascini creatables.
unik gila candy ni weyy.
dia panjangpanjang macam mee.
warnawarni plak. aku sukaaaaa!!! :D

suatu kejayaan, aku beli 5 packet terus! melayang 10 hinggit memandangkan satu packet 2 ringgit (:



then balik, berbuka.
bapak la sedap, MAK AKU MASAK!
ketam, ayam semua ada lah! (:


malam pegy supper kat chawan. kat bangsar.
dengan fifi, kanora and abg zarul.
sedap, aku makan nasik lemaaaak! (makan lagi. heee :D)



lepas lepak chawan, buat keje gila. masa tu nak dekat pukul 12 dah, kitorg pegy kl.
tak puas ati tak dapat beli pagi tadi.
turun memalam buta.
hahaha.
aku terkejut tengok masih ramai lagi orang walaupun masa tu dah pukul 12 lebih.
sesak gila.

aku sendiri tak tahan ngan kesesakan
apeape la. kitorg chow pukul 2.
sbelum tu, makan steamboat, pehh!
satu cucuk singgit. agaga.

ok la, nak tido. gudnitee. bye.

p/s : tuning to still around by 3oh!3 (':

No comments: