Followers

Tuesday, October 27, 2009

manic monday,

hi! im back! (:
finals are killing me.
i've been physically retarded these pass few days.
sangat lega, 4 final project dah settle.
tinggal graphic comm je. mati wey mati. aku tak siap lagi. haha.

today, tuesday, hantar illustration.
these are some of my artwork. sampah je. tapi penat kott!

colour marker rendering and
grey scale marker. lebih kurang macam britney yang aku buat dulu tu aa.
ada lagi tapi malas nak upload ;p

bahagia gila benda benda ni semua dah settle! gaaahh!!
my typography punya final went well.
kitorang di tugas kan untuk buat cd cover album and poster design.
aku choose MIKA untuk buat project ni.
and it turned out something like this


ini hanya mock up sahaja, ape yang penting is the booklet.
yeehee.
movie poster pulak. no comment.
big thanks to raje federrer dan nur zee azma sebab dorang yang banyak tolong and bimbing aku dalam photoshop.
damn it aku benci photoshop doee.
kalau setakat crop, clone stamp tu aku reti la.
ni nak bawak gamba ni ke gamba ni kecik kan besar kan lepas tu blend kan colour lagi. weyhhhhh! sini sana adoiyai. damnn.

mana hasil poster? hilang! haha.
aku terlupa nak save dalam laptop. bijak bijak.
nantinanti la aku upload (:


and last but not least, photography.
punnnnn design cover album but this one invent artist sendiri.
yahaha.
siapa lagi kalau bukan girlfriend saya kan?
ohh bidin pun nak jugak. hahaha!
terima kasih kepada mereka yang membantu menjaya kan projectproject saya.
saya amat hargai dengan semua keperihatinan anda.

tinggal satu je lagi subject then kita bebas dari sesi pecah kepala.
final exam pulak dah sipisipi je ni.
aku paper ctu plak jumaat ni.
pehh! satu ape pun tak baca lagi.
gasak la kau saraaa!
nasib baik 3 paper je. kalau tak. nyahaaauuuu!

mata aku sumpah macam panda skang.
muka semua stok nak comel je pegy kelas dengan mata hitam.
lepas ni nak revenge, tido kaw kaw punya.
haha. okay. see you guys later. chiow! (:

p/s : sorry to say tapi sumpah tak suka orang tikamtikam belakang ni. weishh terasa? i dont give a tuttttt! (:

No comments: