Followers

Monday, December 28, 2009

lose control,

hi.
aku tak tido for 2 days straight now.
told you im suffering from sleeping disorder.

ubat batuk cap ibu dan anak berada di dalam genggaman.
tengah tunggu nak teguk je sekarang ni.
aduhai apehal entah mata aku ni ):

satu badan rasa macam terhuyung hayang,
terumbang ambing,
terkontang kanting,
terkapai kapai,
tertonggang tonggeng,
terjongkang jongket.

ok entah hape hape.

mata aku sangat sepet.
seakan ada beg yang menampung biji mata aku.
warna tak payah cerita lah, merah menyala ohh jantung ku.

esok nak keluar fetch kakdek since dia pemalas nak naik cab sendiri.
aku perlu rehat kan diri.
at least rehat kan mata.
tapi taktau kenapa mata taknak pejam.

mata, sila lah tidur.
sila lah, sila lah.
jangan kau pejam tak bukak bukak sudah -.-'


rindu katil lama ):
nak katil ni balik lahh pulak.
haihh. i mean the position, and all the pictures, semua dah koyak ):

nak katil baru untuk bilik.
katil sekarang ni tunggu masa je nak jadik arwah.
sikit je lagi ni.

tilam pun dah tenggelam ke dasar mana entah.
kesian aku, dari darjah dua pakai katil yang sama.
yang pelik nya, katil bilik aku tu double decker.
tapi sampai ke harini, aku tido sorang. pelik.

takpe lah, tunggu aku kahwin nanti baru dapat katil baru kott?
eishh, lama nya lagi.
haa.

ohh, next year aku mungkin berpindah.
dari petaling jaya, selangor ke nilai, negeri sembilan.
):

actually quite excited jugak nak dapat bilik baru.
tapi sedih at the same time sebab banyak sangat kenangan kat pj.
plus, kawan kawan mostly semua kat sini.
haihh, takpe la.
ini baru plan, pindah nya belum tau bulan berapa.

ok lah, nak pegy telan ubat batuk.
semoga berjaya wahai mata! adios! (:

p/s : perfume dah habis, tambah lagi satu barang baru untuk sem baru. tapi duit nya tak menambah pun ):

No comments: