Followers

Friday, December 11, 2009

sempurna,

hai, saya tau ini bukan hari raya.

tapi,
saya minta maaf sebab selalu bangun lambat ):
saya minta maaf sebab terlalu kasar dengan awak.
saya minta maaf sebab kadangkadang terbuat bodoh dengan awak.
saya minta maaf sebab suka menyusahkan awak.

dan yang paling penting,
saya minta maaf sebab banyak buat salah terhadap awak.

tapi,
awak tetap bersabar dan masih menuggu.
awak tetap berlembut dan tak pernah membantah.
awak tetap layan kebodohan saya dengan kepandaian awak.
awak tetap ada samaada saya perlukan awak ataupun tidak.

dan yang paling penting,
awak tetap anggap saya betul walaupun saya yang bersalah.

this is not just another love note you'll get from someone else.
this is just plain me.

i promise i won't hurt you the way you've been treated before.
under one condition tho,
please, take good care of me.
can you do that for me? (:

boy, i hope its forever.

awak sempurna (:


p/s : i love you (:

No comments: