Followers

Saturday, June 19, 2010

carefree,


form 5, friggin school girl look. my godd.

first of all, let me just say i miss school.
might sound stupid but yeah.

aku rindu zaman zaman sebok nak beli pencil box baru, pensil baru, pen baru.
kadang kadang pemadam pun nak yang lawa lawa padahal fungsi nya sama je, nak padam kesan pensil.

aku rindu zaman zaman keluar dengan member member cari beg sekolah baru padahal tahun lepas baru je tukar.
botol air pun nak beli baru, kalau boleh nak yang tarik atas lepastu bila picit air keluar.
padahal tujuan nya untuk minum je pun.

aku rindu nak pegy book shop sekolah ambik book list.
pastu pegy sekolah dengan ayah beli buku teks.
ayah tolong angkat buku buku tu.
buku latihan cokelat tu sikit punya banyak padahal tahun lepas punya pun ada yang tak guna.

aku rindu lepak lama lama dalam bilik seni.
alasan taknak masuk kelas add maths dengan account.
ahaha bongok je.

aku rindu main kejar kejar dengan pengawas sebab tak pakai stokin sekolah and tak pakai blue tag.
alah sorry lah sister, stokin sekolah tak berkualiti, pakai sekali dah longgar.
blue tag je pun, benda bulat kecik tu pun nak kecoh.
haha comel je pengawas marah marah masa tu.

aku rindu latihan rumah sukan setiap hari selasa (sebab aku FRANCIS!) (:
semangat gila lari 100meter, tapi bila dah member kat sebelah, last last gelak macam badut.
lepastu kalah. HAHA.
bila bola baling je, bukan bola yang aku baling, aku yang terbaling ke depan.
adoh loser gila.
tapi part lompat jauh, bak datang! ngeh ngeh! (:

aku rindu naik bus interakota atau metrobus lepas sekolah.
tapi sekarang interakota dah jadi rapid kl.
macam macam bau, macam macam rupa, macam macam ragam.
kadang kadang aku azrin ayang jalan kaki dari sekolah sampai library.
nak saving punya pasal padahal tiket bus singgit je pun.

last sekali, aku rindu andrew choo.
BAHAHHA!
yang itu lawak!
siapa tak kenal andrew choo?
aku rasa kalau korang google pun dah boleh tau sape dia.
owner pusat tusyen terbesar kat pj pulak.
dia mana ada penipu.
semua spot question dia keluar pulak!
HAHAHA! damn damn.

ahaha school days.
buat aku tergelak jee.
by the way, to those yang masih sekolah tu,
LIVE LIFE COOL!

dunia sekolah dengan dunia universiti lain gila beb!
im sure u guys are going to miss it someday (:

lepasni dunia kerja pulak, entah macam mana la sara oii!

k la, crappy post, nites (:

p/s : spent hours going through other peoples tumblr. then i was thinking, how can u actually managed a tumblr? i still dont get it. bimbo gila sial aku -.-'

5 comments:

Eqa Azhari said...

i miss my school time too. best kan time skola2 dulu.

Marya Hana said...

haha. akak dlu skola2 skema..
takot buat salah .
tapi diam2 ubi berisi.
gangster gak ..

* ape yg senior suroh buat , yg tu yg akak lawan . bile di tnye mst jawapannya " entah , sy xbuat pon.."
du du du du du...

sekolah teknik .

sara kacak said...

sekolah dulu takde pk apa, duit belanja setiap hari dapat. pegy sekolah balik sekolah. habis cerita!


haha macam macam je kakak marya. tapi sara taktau la sekoalh teknik camne kan. nengok macam best. macam je la. heh,

Anonymous said...

hye=)
beza sgt ke life kat u ngan sekolah??

saje nak tau/tanye..

sara kacak said...

beza gilaaa! sebab sekolah macam fun, tak yah fikir banyak benda. u kena berdikari. unless kalau tak duduk asrama or still living with parents. thats different (: