Followers

Saturday, July 3, 2010

adios amigos berambos dulos,

haha bila cuti sem pun pakai gambar ni.
bila naik sem pun pakai gambar ni jugak.
tak kisah laa.
setahu aku, apa yang aku bawak balik masa cuti sem haritu,
macamtu la dia dekat tepi meja aku.
kira aku tinggal bawak je apa yang dah ada tu untuk naik sem baru ni.
saving time bukan?

sem baru ni, nothing new.
i dont shop for new clothes.
haha daripada sem satu sampai la nak masuk sem lima ni baju aku semua samaaa je. apedehal, selagi boleh pakai, pakaiii!

no new bags.
walaupun bag pack quiksilver form 5 aku tu sikit lagi je nak nazak dah,
tapi selagi dia tak rabak habis, jangan harap aku nak beli baru!
YE HAJI BAKHIL IDOLA AKU! :p

no new stationeries.
drawing pens, marker pens, graphic marker, semua takde yang baru.
but seriously need new ones. ink dah habis.
ayaahhhh... *puppy face*

dan sememangnya, no new resolution.
gaahhh sama je la dari dulu sampai sekarang.
tak pernah berubah pun ;)

tapi ada something new about this semester!


NEW HOUSEMATES! (:
ok aku rasa aku dah pernah upload gambar ni before tapi apa apa je laa.
heh.
yess, ini adalah terpaksa.
aku sumpah taknak duduk luar pun.
gonna cost alot of money.
tapi one good thing about rumah sewa kitorang, ADA ASTRO!
then boleh bawak ps2 pastu main game sampai tak buat assignment!
yahhoooo! HAHAHAHA!

ok laa, nak tido dah.
esok nak gerak pagi.
bloggers and non bloggers, jangan nakal nakal naa!
jangan lupa makan pisang sebelum tido!
nites xoxo!
p/s : gonna miss everybody, especially baby ):

No comments: