Followers

Friday, September 3, 2010

alor gajah gurls,

instead of california gurls. haha sorry i crack myself up :p

so guess what, aku dah start cuti raya!
im home due to raya celebration tak lama lagi whoot whoot! (:

semalam adalah kali pertama aku drive from melaka to klang to pj, selama ni halo halo ayah, datang ambik. then vamanos, bye bye lendu..
pecut taknak sampai 160, kena speed trap mampus aku.

bab bab jalan, aku memang sumpah fail.
aku tak pernah ingat jalan nak pegy mana mana sampai kadang kadang nak balik rumah pun aku tak ingat.
so aku balik dengan nurul hidayat since aku baru first time nak berkecimpung dalam bidang membalik kampung.
tapi semalam memang experience.
SESAT! HAHA!

tak senonoh punya nurul hidayat!
rumah sendiri pun tak ingat kah? wakakaka.
kalau lulu taktau jalan, apetah lagi aku!
so kitorang pun sesat la sampai ke puchong wehh kelakar gila.
nasib baik jumpa jalan pulang!

lepak-ed then had to go back to pj by myself since sayong was too tired and aku tak sanggup tengok dia hantar aku balik lepastu dia kena naik ktm sorang sorang balik klang balik.
and yes u've guessed it, that was my first time driving in klang, ALONE!
dah la taktau jalan, memang krukk krukk la aku HAHA.

tapi nak bangga sikit, aku lepas sampai rumah.
ayah pun macam tak percaya je aku bawak sorang dari sana -.-'

enough with this, had a great great time with sayong! (:

puasa di lendu, masuk ni dah 3 kali.
tapi this year yang paling best.
sebab dapat berbuka kat macam macam tempat macam pizza hut!
HAHAHA! poyo tak ayat?
macam tak pernah makan pizza pulak sebelum ni.



i gotta say, sepatut nya puasa makan makin sikit kan?
tapi sumpah aku makan lagi banyak dari hari hari biasa. HAHA

mana tak nya, buka pukul 7, pukul 10 dah lapar.
lepastu keluar carik makan.
makan nak mcd lah ape lah.
weihh melampau.
tak cukup dengan tu, balik dari makan tu makan lagi kat rumah.
bajet bajet macam sahur awal la.

lepastu tido terbongkang. zzz.
perangai.

aku akhiri hari hari terakhir aku di lendu dengan pelbagai onak dan duri.
i was told to 'fuck off' just because i couldnt help someone.
sorry, bukan taknak tolong tapi tak dapat nak tolong.
thanks for fucking me off ur life (:

ni la dia, bila dah senang sikit, orang ambil kesempatan.
blah blah blah.
bosan dah, menguap aku dengan benda benda ni.
masa aku susah, ada kau cari? krukk krukk. errr.
lagi buat taik ada. haha.

ok lah, aku dah start demam.
hingus meleleh macam budak hingusan sampai tak sempat nak lap.
haha. bye.

p/s : all cashed up! kachingg! shopping mode!

No comments: