Followers

Tuesday, September 7, 2010

hik hik i feel so gedik,

so macam mana puasa so far? ada ok?
mine's great! seriouslyy!

mak showered me with loads of great food!
sahur macam berbuka ok!
dulu aku selalu sahur cereal dengan susu satu mangkuk.
tapi sekarang mak rajin buat kan fish and chips la, chicken fillet la,
tadi makan spaghetti la, laksa johor la.
eish senang cerita benda benda yang membuat kan aku kenyang sampai la time buka pun aku tak lapar jugak :p

kantoi tak puasa! HAHA! (this picture was taken before ramadhan, thank you (: )

ok time time cuti ni laa time time perut aku mendapat kerahmatan.
bukan main suka dia aku bagi makan macam macam benda.
kuih raya tak payah cakap laa, siap cakap kat mak,
"rasa nya sebelum raya kuih ni habis sara kerja kan, mak."
mak pun menyediakan payung sebelum hujan - sorok dua balang lagi taknak kasi aku makan T.T

aiyehh tapi sumpah chocolate chip cookies, nestum white chocolate and chocolate rice ring SEDAP GILA!
(kalau anda peka, semua nya berunsurkan chocolate)
babikkk aku puasa macam takde function jehh! HAHA

sia sia berat aku turun 6 kg.
ni aku rasa mau naik 10 kilo! GILO?
kidding kidding, jangan laa, cakap tu satu doa.
takmo takmo, ampun ampun T.T

semalam tolong mak masuk kan duit dalam ang pow.
daripada masuk ang pow bagi anak anak saudara dia baik masuk wallet aku.
(busok nya hati, jangan sara, buat kerja biar ikhalss! S TAJAM!)
zzz. tapi seronok, setiap tahun aku yang tolong dia agihkan duit raya.
ahh the smell of money fresh from the bank. HAHAS!

benda yang aku excited sekarang is shopping.
sebab aku excited nak beli jeans baru.
jeans lama dah *ehem*longgar*ehem* HAHA!

as for baju pulak, i shopped online.
malas nak bersesak sesak kat shopping mall since everyone pun done done la nak shopping sekarang ni.
so apa lagi, suruh ayah pegy bank in kan duit kat owner blog shop tu than changgg!
cangok la kau depan gate tunggu posmen datang hantar baju kau! -.-

I AM MISSING SAYONG SO BADLYY! ):
please spare some time for me, please. hmmph :/
erkk? gedik much? so yeah, suits my post title, duhh.

i end my post with this hilarious picture i found.


this is what u get when u spend so much time on the internet -______-"
haha funny and stupid at the same time.

CHOW!

p/s : break fast with darlinggss on wednesday! cant wait! whoot whoot!

No comments: