Followers

Friday, October 29, 2010

freedom,

disappointed gila bapak sebab tak dapat present for minor discipline!
buat penat gy print kat alor gajah sampai 3 4 pagi,
potong tampal sana sini, kelam kabut dengan sketches nya.
tengok tengok aku, raji, and few more classmates tak dapat present sebab tak sempat.
meaning work just hantar macamtu without explaining our design.
kruukkk much???

tapi nasib jugak la sebenarnya aku lagi suka takyah present sebab aku seram takut kena hentam kaw kaw pulak.
hasil nya semua kualiti last minute.
takpe la, alhamdulillah lepas.
yang penting, IM FREE!

ohh lupa pasal entrepreneurship! -______-"
sumpah benci etr baii! zzz.
ahad will be my first and last paper.
WHOOOOOOOOOTTTTTTTTSSS! :)
mak ayahh, sara balikkk!

harini lepas je habis minor assessment, aku terus pecut balik rumah konon nak tido la since aku dah berhari hari tak mendapat tido yang mencukupi.
otak pun macam celaru macam ikan cencaru huhu T.T

aku macam stress sangat.
memang la aku happy sebab semua kerja dah settle.
tapi aku stress sebab masa aku down gila babi, aku tak dapat share dengan orang yang aku sayang. T.T
tu yang pagi tadi before presentation mata asyik nak termenangis tapi dalam hati cakap tahan tahan, tak bujang doee nangis nangis ni.

memandangkan aku tensi, ingat aku nak duduk rumah?
MEMANG TAK AHH!
minyak dah full tank, ronda ronda melaka lumpur laaa!
haha ingat nak turun klang / shah alam terus (motif gy klang? motif gy shah alam?ohh salah, puncak alam lahh haha)
tapi mata aku ni dah 30 jam tak tido.

muka buruk apa aku kisah.
dah memang aku buruk nak buat macam mana? :)

okayyy ni bukan kiss okayyy.
ni dorang nak pose manja bisik bisik gitu tapi terdekat sangat la pulak ooya oii!

mamasitahhh ♥ !lepak kat dataran, mengenang semula benda konon konon nya nak emo la. cheitt!
saje nak sakitkan diri sendiri macam seronok pulak.
bukan sakit apa, sakit gatal gatal baring kat atas rumput tu -.-

tiap hari sayanggggg my sayonggg! :)

so basically apa yang kitorang buat harini mengarut belaka.
sampai lumba lumba dengan estima (nak lumba ngan kereta besar besar je enn) ngan iswara.
HAHA.

so dataran was a bad idea, aku teringat balik semua benda.
pastu buat aku jadi moody dan makin tensi ahaha!
gy la mam suka hati aku la nak rasa apa.

sampai rumah terus blog since aku dah taktau nak buat apa.
nak baca etr malas ya amat aku benciiiiii!

ok la bye.
it remains where it suppose to be, and i still keep yours.
silly me ayy? :)
im a sucker in forgetting someone that gave me so much to remember.
its u.

p/s : bodoh la aku ni kan? aku memang bodoh.

No comments: