Followers

Thursday, October 21, 2010

jika emosi anda terganggu, jangan memandu,

bangun pagi tadi (well takde la pagi sangat pun),
cari phone macam selalu lah kannn.
tapi takde berita baik pun T.T
tapi kebanyakkan nya msg bina semangat.
thanks sangat kepada yang concern, aku tak tau macam mana nak sebut satu satu tapi thanksss (s tajam!) walaupun aku ni tak berapa nak penting sangat dalam hidup korang.
tapi apa yang korang cakap tu, hopefully semua nya betul (:

lilo, kereta merah pun kereta merahh laaa.
lancer pulaakk, kereta idaman pulaaakk! :p hee

ohh tak tak kereta idaman kita kan bmw x5? (:

tapi keluar bilik dapat berita baik!
lega gila dengar assessment 2D postponed!
aku satu hape pun tak mula lagi bhahaha!
cikgu faezal macam tau tau je ngiahhh :p

sejak kebelakangan ni ayah rajin call aku.
tanya khabar, dah makan ke belum? minggu ni balik tak? dan yang paling bestt, duit ada lagi? haha.
tapi itu yang aku nakk.
perhatian dari seorang hmmphh sekali sekala ayah jadi boyfriend takpe kaaan.

harini aku duduk dalam kereta sorang sorang dari pukul 4 sampai pukul 7.
bukan buat apa pun.
dengar lagu kuat kuat lepastu duduk je depan rumah.
peluk monyet hihi ♥

lepastu lulu dan raji teman aku cari burger dan coconut shake.
wuuuhuuuu baru tau coconut shake kat kelemak sedap gila!
2 ringgit, siap refill lagi doee! HAHA!
"coconut shake boleh refill tapi dengan satu syarat, jangan bagitau orang lain."
sorry lah brader aku dah tulis kat belog lahh, so siapa siapa datang kedai brader minta refill jangan marah aku yehh haaaa.

so after shake shake both lulu and i seriously need an entertainment sebab kepala otak sumpah serabut muka kepam, mata bengkak, hidung sembap, bibir mungil dah macam ne-yo dah aku tengok muka aku tadi.
dah lama tak senyum gelak macam dulu so kitorang terus melencong ke melaka.

(never in my life i feel so selekeh but sejak kebelakangan ni, aku keluar pegy kelas ke pegy mana mana ke so serabai wehh. no powder no moisturizer no perfume or what not. so malas edi. fake it sara fake it ngiaahhh im smilinggggggg. WHO ARE WE??)

notice lulu's eyes? and mine?
hehh! :D

mula mula ingat nak karaoke tapi satu kepala 40 ringgit kepala hangguk dia lah kan.
hampa jadi pegy lawan daytona dengan diorang haha raji so cuteee first time main daytona!
tengok wayang cerita sammy's adventure huaargghhh ngantuk aku dalam wayang sikit lagi nak tertido.
tapi takleh kalah raji dah kong terus tak sedar.
haha.

changed my bb skin to red! hehe mesti dia suka :))
entah since when aku suka merah entahh tiba tiba nampak merah je macam excited dah macam kerbau dah.
mmmbokkk nguek nguekk!

harini masa drive aku asyik nak marahhh je.
kereta sebelah pasang lagu kuat kuat aku pun nak pasang lagu kuat kuat siap bukak tingkap suruh dia dengar lagu aku sekali!
kereta depan asyik slow lepastu lampu oren belum nyala lagi dah berhenti bodoh bodoh aku tak suka lambat lambat!
frontier cilaka lembab nak mampos lepastu suka hati duduk tengah tengah kalau nak lembab gy la kat sebelah sana!
time balik pulak waja vios lori semua mangkuk aku benci!
maka dengan itu jika emosi anda terganggu, JANGAN MEMANDU! -.-


ok dah sampai rumah, download new songs for me to sleep with.
tears keep on falling, i sooo hate myself right now.
rasa macam nak ambik pisau kat dapur lepastu kiaaakkkk kat tangan ni.
dah settle!

ok lah since aku dah 'install' macam macam benda baru, aku nak pegy 'explore' kejap.
bye!


p/s : please hold on to it like i hold on u.

No comments: