Followers

Saturday, December 4, 2010

all the way from n9,

macam biasa, bangun bangun, siap siap, cium cium (mak) then straight to andalas.
sampai rumah ameen, assalamualaikum, assalamualaikumm, assalamualaikummm.
orang kata, kalau 3 kali bagi salam, takde sape nyahut dah boleh blah dah.
so aku pun blah ke rumah lulu.

ni lagi sorang tak mandi lagi. zzz.
so lepaks lepaks makan kukis cip cokelat kak nadia nomnomnom sedapp hihi.

setahun kemudian, lulu pun siap. HAHA.
after that singgah rumah ameen lagi sekali, tak puas hati.
kereta dia ada tapi orang nya apesal tak keluar.
(blame celcom for this, aku tak boleh call dia. babik)
gahh keluar pun, demam dia dah surut so boleh la aku sambung berjimba HAHA.

next stop was midvalley.
zee datangggg! :D
zee ajak berg.
berg ajak missy (aweks awekss peewitt)
tapi izhar siapa ajak? HAHA.
kidding kidding izhar pun zee yang ajak :pp

nak cari tempat lunch pun ada dalam 1 jam jugak la nak fikir.
chilis menjadi pilihan.
pictures marathonnn! :)))

the girls, mahh gurls.
zee syim j bakar, bebys lulus, yang benar aku dan missyyy :D

the boys, definitely not mahh bois :p
haha aku rasa nak lempang bangla kiri tu.
ingat comel buat muka centu?
yang izhar big head tu nak show off jam baru dia, biar la -_-'

cutest thing on earth : izhar.
alololo sho chomeyy dia buat peaceee NOTT!

muka zee macam erra fazira.
kan? hahaha.

ok nak nyanyi.
boleh pandang pandang, jangan pegang pegang, duduk regang regang bhahaha.
bantaiii :p

the real thanggg! :D

4 meals and 3 drinks for 6 people.
muka puas, perut keras.
kenyang gila, baik gila.

likes this! :)

lama jugak bertandang kat situ sesuka hehati la kan.
jalan jalan tapi serious taktau nak buat apa pun kat mid nowadays.
sumpah kruuk kruuk jugaa.
agenda kitorang kat sana nak datang makan, dan berak. HAHA.

ini la perempuan.
orang masuk tandas buang air, kita masuk tandas ambik gambar.
benda normal la, perempuan pantang nampak cermin.
tingkap kereta tinted pun boleh jadi cermin -.-

dah penat jalan, decided to go home.
but before thatt,

(macam ambik gambar ngan artis kan?)
kakak erraaaa nak ambik gambar bolehh? :p

bahbai ggirlss :)
bahbaii boiiisss.

zee ngan berg balik negeri kesembilan
missy dengan izhar pulang melalui ktm.
aku culik lulu balik rumah!

lulu sleepover my house that night.
satu malam gelak tak hingat.
nak tido dah tutup lampu pun boleh berborak gelak gelak lagi.
hiahh. okayy tu je untuk haritu.

orait so sekarang ni apa yang ada dalam otak aku.
sangat random.

- aku memang di lahir kan terer dan hensem, aku lah ssssssss saraa. zzz. tiba tiba ada slay dalam otak.

- kruukk kruukk. sumpah otak aku blank sekarang.

- ohh sejak kebelakangan ni semua orang nak pms. termasuk aku. benda kecik pun nak marah. lepastu cepat rasa menyampah. asal ah?

- aku suka lagu deuces - chris brown. bukan clean version punya. lepastu tukar lyric sendiri. gy la mam.

- tolong recommend shampoo baik punya untuk aku boleh? herbal essence buat rambut aku gugur. ehh rambut aku memang gugur banyak gila sekarang. nak mati dah kot.

- korang pernah makan cakoi dengan kuah hijau tu tak? benda hijau tu sedap kan? suka pulak aku, makan nasi goreng pun nak makan ngan benda hijau tu. apebenda tu pun aku taktau.

- ok dah. takde ape dah. bye.

p/s : hipotesis untuk sara kacak. semakin hari, semakin malas *menguapp*

No comments: