Followers

Saturday, April 26, 2008

lovey doveyy,

ohh kayy so i was browsing through my friends blog and i raed niesha's blog and i thought, hey, i kinda miss my friends. a whole lot okay. she was blogging about azrin. and i figure, thats a cool way to show your friend how much you love them xDD

so babes, this post is specially for you guys. i love you guys, TONS!


okayy this chick here, her name is NUR AZRIN AZMI (: known her since primary. but i wasnt that close to her. because she was sooo quite and takut gila nak approach kat dia dulu. HAHA! so i get along with her masa form 3 kott. remember, AGAMA?? where we always sit at the back and talk (eventhough i didnt here a SINGLE word you're saying!) HAHA! seriously, dia cakap sumpah aku tak denga! tapi aku layan je sebab nak jaga hati ;PP then form 4 kitorg sama class, 4A1, best gilaa. rasa rasa nye mmg ada jodoh la kott masa tu kan. tetibe je bleh jadik partner. tapi tu pun masa pertengahan tahun laa. i sit with her. sumpah dohh budak ni takleh blah!! dulu aku panggil dia pakar kecantikan and minah jaga badan sebab dia cam jaga gila la every inch of herself. but thats the way she is. thats why we like her. she's nice (: then kitorg start rapat la. ponteng same same. oh ohh kitorg penah skip awl lepas tu pegi taman jaya main swing! HAHA! dont blame us la okay. cikgu tak masuk class plak time tu. chalo awal la! haha pastu lunch kat starbucks. nak yg mahal je dohh pompuan ni. pegi kantin same same. kadang kadang lunch kitorg pun same. haha. form 5 pun rapat mcm form4. hee i miss those day la. oh azrin ni kan, dia ni mcm guy magnet tau. aku xtau la ape dia pasang en, tapi en, ramai jantan kalau nak knal dia selalu tnye aku dohh. haha tapi kau takde friendster so SORRY aku x layan. HAHA! AKU SAYANG KAU!



ARNIESHA AZUREEN MOHD NOOR (: ohh the playygirll. HAHA! DULUU!!! skang tak dahh kan kan?? dia skang tgh setia gila kat MRAR dia tuh. HOHO. ohh dia pun aku kenal since primary. well sape tak knal dia la kan? i think the whole school knew who she is. AGAGA! paham paham je laa. masa form3 kitorg same class. tak tau la mcm mana dia bleh tercampak balik kat assunta. dulu en dia mrsm tau. pastu mase form3 tetibe ada muka dia tercegat kat 3C3. HAHA! tapi masa tu kitorg tak rapat lagi. member2 biasa je. dulu kan, dia ada sorg BEST FRIEND ni. HAHA! niesha, i think you noe la sape la kaan? HAHA! kelaka la bila igt balik! rapat ngn dia masa form4. sebab dia ni pun kepala gila mcm azrin. serious! perangai sama nak mampos! sebab tu la aku sayang dorang. kepala nak gila je! pastu dia ni suka potpetpotpet tau sampai pn nursaitik hantar dia pegi kaunseling sebab bising dalam kelas WAHAHAHA!!!!! sumpah kelaka! ohh dia sayang gila kat boyfriend dia. tapi tapi kan i pity her sebab ada la minah bongek ni try to ruin her life. BUSTARD GILA. get a life la bitch. tryin to mess with my girl? ishh! bodoh kan kan niesha?? ee. ahaa pastu kan sham ckp dia ni kememeh. (sham ckp, sumpah aku x ckp) hee. mgkn sebab sham slalu nmpk kau nangis kott. hee. niesha niesha. lantak la kau kememeh ke ape ke, janji aku sayang kau. KAN KAN?? :DD




ayang, ROSDIYANA HAZIRAH ALI :D the loved one. HAHA! ye, aku rasa siapa yang kenal dia en, kalau jumpe je mesti nak peluk sebab dia MANTAP! HAHA! best dohh peluk dia! mcm teddy bear. aku ngn azrin suka panggil dia teddy bear bergerak. dia en, kalau time rehat ke, naling ke, CEPAT AJE! HAHA! betull. sebab tu la aku suka kawan ngn dia. azrin ngn niesha en, suka sakat dia dohh. tapi ayang ni best sebab dia sikit pon x terasa. dia bleh get along skali and sakat diri dia sendiri. COMEL GILA!!! HEHEH. pastu kan, ada ke patut, dia ske panggil org kambing. sedap mulut dia je panggil org kambing :D tapi xpela. best ape. AGAGA. dia ni kan, happening gila! ajak arr g mana2 dia on aje. pastu kan, dia ikot je pape. tak penah pun nak bantah or watsoever. best gila! eee ayang ni comel lar! HEHE. aku ngn dia rapat pun masa form4 gak. ye aku tau kitorg ni mcm kawan skejap da mcm kenal dari perut mak. HAHA! tapi dah mmg aku sayang dorg. nak wat camne plak kan? takpe la. ape lagi ekk. ohh ayang ni dia ske saving. dia tak ske spend duit kat benda ngarut2. masa skola dulu dia ske bli roti 50sen pastu makan kat kantin sebab nak saving duit makan kat NALING! HAHA! lawak je. she's a big fan of superman. elok la tu. kau superman aku batman. hee hee. taktau la but she will always be my teddy bear :D i love love love you la ayangg!! :DDD

well, thats about it. nyahaa weyh, aku sayang korg sampai tua kott. hee hee. and im sorry if i ever did wrong to you guys (for sure pernah la kaan) but that's what friends do, we make mistakes. and and im sorry la kalau kalau selama ni aku mcm kasar skett ngn korg, tapi tapi kan aku mmg mcm tu kott. hee. weyhh KAU SAYANG KORANG LA! :DD

**its like almost 2inthemorning and i cant sleep.thats why la aku post benda ni. haha. terindu plak kat dorg en. HEHEH bongok je. lantak arr! blog aku.

WAHAHAHAHAH!

1 comment:

azrin said...

we are family.. =)

love u too syg..