Followers

Tuesday, June 24, 2008

busy bee,

i've been so busy latelyy.
packing.
still things tak settle2 lagi.
seriouslyy i need someone to help me with this.
kawan kawan semua busy.
helpp :(

i went out today.
reason nak beli barang2 keperluan.
buttttt aku x beli pape.
i end up buying 6pcs of big apple donuts.
im soo stupid.
i cant even fit in my old jeans.
still i want to eat like babi.
ape masalah aku?
bak kata the mask 'SOMEBODYY STOP ME!'
hahahahahaha.

harini kaaann aku jumpa diana dgn lahabau sepet.
hahaha kira kira tahi lalat, gelak gelak sampai macik kat belakang kitorng tekejut melatah latah.
nampak kucing jerit jerit macam BAPUKK!! nasib baik diana tak nangis. haha.
lepas tuu kan.. 'nak g mana ni?' 'tah?' 'nak g mana ni?' 'tah?' hahaha woi sampai besok pon tak habis kott! :DD

then aku pegi amek gamba passport lapan keping. 23ringgit. nak pengsan aku bayar tadi.
lepas tu bila tgk gamba tu rase mcm nak bakar je smua sebab aku gemukkkkkkkk gila.
hahahahaha.

nama saya sara aqilah. tapi orang suka panggil saya sombong. saya tak kesah la awak nak panggil saye sombong ke, bajet hot mcm nasik ayam ke, nora danish ke, saye x kesah sebab saye nak jadik semua! yang penting hidup hanye sekali sooooo KITA ENJOYYY ;DD

No comments: