Followers

Wednesday, August 20, 2008

photo album,

pictures we took so far,

masa ni kitorg BAPAK LAPAR MACAM KAMBENGG!! this is what happen lepas sebulan tak pekena kfc. HAHA!

ni lepas beli barang ad. peh, ade penat jgak laa. ye ar, barang dia da la bagak bagak besa, berat plak tu. uitm dengan kedai tu DEKATTTT SANGATTT!!! haha. baru half way jalan nak balik dah pancit, lepak tepi jalan mcm pengemiss. haha.
meet fateha aka bob the builder (: aku slalu lepak bilik dia time mlm sebab budak ni byk gila story. syokk! haha.
masa buat assignment ambigous. sebena nye kitorg tgh tension masa ni sebab assignment nk kene submit lagi 5 minit. tgk tgk lecturer suruh buat baru. PEHHH!!!



malam pembukaan sukol (again). lulu dengan zee je la membe paling rapat kat sane (:

haaa this is our ayahanda ;p tak dapat amek gamba real life, poster pon jadik laa ;DD
haha masa ni lawak gilaa!! ni pon masa baru lepas beli barang2 ad kat alor gajah. lepas tu on the way nak balik kitorg nmpk gerai cendol ane ni kat tepi jalan. da la masa tu nak dekat satu kelas pegi beli barang, semua serbuuuu kedai ane tuu! da la kedai tu cenonet je. huru hara dunia ane tu aritu. wakaka!! merempat mkn cendol tepi jalan. haha!
lepas makan cendol, aku pun puas ati. haha.
zeeeeeee :DD

haha kalau korg perasan, gamba aku byk dengan zee jee. mmg pun. zee kaan, ske amek gamba, same je mcm lulu. hoho. tapi dorg tetap happenning (: moree pictures will be up soon ;D

No comments: