Followers

Saturday, October 25, 2008

maka habis lah satu semester,

whoot whoot! mcm x caye je dah nak habis satu sem. woooo x saba nak masuk sem 2 nyeh nyeh nyeh. tapi sedih gilaa sebab kawan2 aku smua x sama ngn aku. mcm zee, lulu ngn syera dapat photography, nadiya dapat fine art, aku jeee dapat graphic. HOHO! x best gilaa! sape nak kejut aku pagi2 mcm biasa ): tapi xpelaa. yg penting aku minat nak buat graphic. next sem aku xde kwn lgsg kot sebab dak2 graphic next sem aku x rapat langsungg! huhu );

heh. bwah ni gambar2 favourite n kenangan aku kat sane hehe. mcm2 kenangan ada. dari mula aku dtg, nangis2 nak balik2 sebab x best kot blaja kat sana tapi aku manage utk stay jgak. thanks to all yg berjaya pujuk aku to be strong until today. LOVES <3

this was captured by zee before pegey class VRD. topi tu salah satu projek yg kitorg kene buat, guna dawai. YUP! terkopek2 tgn aku kot. huhu.
masa test SOC. haha masa test pon boley main2 lagi agaga. first time aku test bley borak2 hahaha! kitol siap msg tnye jwpn lagi. budoo! agagaga.

masa CTU, bosan gilaaa. haha salah satu sbject yg aku kurang suka :/
balik dari SCAM. aku suka dorg ;)
malam tayangan perdana, haha tgk cite tah pape. da la aku pkai baju kurung padahal bleyy je pkai sua. bungokk.
classmate paling best. yg lain semua x best. dorg je best. haha.
ketua darjah. WAKAKAKA!!
ni masa drama feskem. kenangann! lulu jadik sarjan hussain. nadiya jadik org kampung n aku, NENEK! WAKAKAKA!
itu tetam room mate sham. dia pun biol gak kadang2. masa lepak2 pon bole KENTUT! hoho!
3DC. jangan tnye ape maksud agagagaga!
kitol, konon drawing dia hebat la? haha.
cilop, mude and busu! nyehnyeh mude bajet comel blueksss ;p

zee and anep. yg blakang enterprame tuh fathin ngn zana. haha nak jugaaak!

byk sgt gamba aku malas nak upload dou. yg penting, aku dah cuba jadik hipokrit utk tetap suka jgak duduk lendu tu walaupun aku x brape nak enjoy. satu sem dah nak habis, skang tgh tggu final je. 4 paper tapi berzaman nak habis. wish me luck peeps. bye.

No comments: