Followers

Friday, October 24, 2008

malam assr,

hello mates. haritu AD ada anjurkan satu majlis iaitu Anugerah Senilukis Seni Reka (ASSR). dinner course la kan. heh. SUPERB!! but it would be nice if sham dtg mlm tu. xtau nape dia x pegi dinner tu. heh. but it was F U N! wlaupun aku x knal sesape kan sbb all ad-ians (from part1 to part 6) ada. aku kenal budak2 part1 je. heh.

mlm tu semua dressup chun chun pnye! siyes ckp! the girls dgn baju kebaya dorg, baju kurung liplapliplap! sumpah semua org cantik mlm tu! hijau maklong, merah makngah, kuning makde, pink maksu, cam2 kaler ade! tapi aku, lulu ngn nadiya dtg dinner tu pkai baju kurung cotton dgn kasut converse. BAHAHAHA! yg best nye, ada budak2 photo dtg amek gamba kitorg sebab kitorg mcm 3 kembar mlm tu. HAHA! bestt (: makan pun SEDAPPPPPPP!


parts of AD people. we rock! (:


thats izhar and he's weird :O but total fun!


too bad aku xde gamba dgn zee n syera coz dorg duduk tempat lain ):


kembarrrr cuma aku lain sikit je heh ;)

then mlm tu balik singgah cafe jap pekena teh o ais. terserempak dgn drogba uitm dou! hahaha! o well c ya byes.

No comments: