Followers

Monday, December 8, 2008

weyh lahanat,

sumpah aku bad mood skang. kalau kau tgh baca ni, kau mmg BABI! kau faham x? kalau kau x suka aku mencarut, jgn mencarut kat depan muka aku la sial. ape lancau kau ni? kau x suka org buat kau tapi kau buat org bley plak. banyak HENSEM muka kau? bodoh! muka kalau senonoh takpe jgak. dah lah macam maniac. babi! weyy gampang, lepas ni kalau kau dtg wat taik kat aku lagi, tgk la ape aku buat. kau jgn igt aku takot la ngn kau. stakat geng kau, chaitt! ape kau pk budak2 kau da cukup besa? nak tgk aku gado btol2 ke? weyh, sedar sket, kalau x disebab kan aku, kau tu KUNO! BATAK! jalanan je kau ni! dulu org ludah je kat kau! jual kat chow kit pun tak laku la! x kenang budi langsung! sial la kau! apsal la aku knal kau! cibai! sumpah kau macam celaka! aku mnyesal buang masa aku kenal kau! anjing laut!

*sorry bloggers :S

4 comments:

Baju Lama said...

aduhai , sara chill.
pasal sapa?
takut aku. -jaja.

Ery/ChoNg said...

aiyakkk. piyed ar nieh!
hahaaa

Lady Yaya said...

adoyai sara sara kau igt lagi x aku?

penanya (?) said...

ngamuk kaw2 sat nmpk? kena maki terukteruk ke?