Followers

Thursday, February 5, 2009

i need time,


peacee (: hello. lama dah tggl kan blog. korg sehat? aku sakit tak baik lagi :( tade sape nak bawak g klinik hahaha poyo plak dah.

weuu sem ni bz gilaa! wuishhh. semua event kene take part plak tuh! dengan assignment keliling buntut. adush cramp doh buntut. hahahahaha! penat penat :(

aku rindu lulu n zee. sumpah! jarang sangat lepak sama2. selalu dorg klua wat assignment, terkapai2 la aku sorg2 :( pastu bila dorg free, aku plak ada meeting sana sini. bila masuk bilik lulu, die dah tido. masuk bilik zee, zee dah tido. wuwu T.T

bidin pun dah berhabuk kat atas katil. takde time langsung nak main ngn dia dah skang. hmmph.

btw, kawan2 kuh, aku tak balik pj mggu ni atas sebab2 yang tak dapat di elak. plan kitorg? HANCO! takpe la. nnt la kte kua ramai2 eyy? sayang korg2. muahs!

No comments: