Followers

Tuesday, March 3, 2009

assalamualaikum rakan,

apakah khabar anda di sana?
aku di sini?
SEHAT amat amat! (:
inilah kata-kata hikmat mereka ;
zee : sara dah tembam laa.
lulu : weitt! apsal pipi kau? gemuk nyee!
izhar : weyy apsal sem ni kau dah gemuk? mase part 1 dulu xde aa mcm ni.
eqa : jujur la, badan kau naik sket sem ni. tapi aku pelik, cara kau mkn xde la byk sgt.
eshad : gemuk? agak aa. wakakakakak!
dyla : sara apsal mcm dah tembam? mungkin aku dah lama x jumpa kau kott.
hakim : u chubby sket. xpe.
wanie , shikin : cube senyum sket. (aku snyum) ha ah laa! chubby!
ayen : naik sket kot. alaa, xpe.

wahahahaha!!! seolah olah ingin membuang segala lemak yg wujud dlm diri ini baii!
sedeyh pun ada.
tapi tapi, dlm kehuru haraan kegemukan aku,
masih ade lg hipokrit aka hipopotimus ;
sham : mana ada gemuk. maintain jee (muka sinis). betullll laa ;)
HAHAHA! seakan aku ni badigol ingin percaya!
hipo betul!




hmmphh nak wat camne?
org kata, bila badan HAPPY, hati pun HAPPY.
aku? happy?
abah kauu!
hahahahaha.
masalah sane sini pun, naik jgak.
sape la yg buat istilah ni. x kene langsung.
oh well, what to do?
senyum saja laa :))))

2 comments:

ra|nbOw said...

hee. betolla! x semestinye bdn naik sebab senang hati. dlm hati. kte je taw. x pe. yg penting u selesa! =D

fina. said...

haha.xpe, comel je kot.don worry.