Followers

Wednesday, April 15, 2009

rindu syaduddin,


:( :( :(


ok, gila gedik! ;p


syaduddin adalah sejenis manusia, bukan objek okeh? hahaha.


harini, gle xleh blah.
balik melaka semate2 nak hantar hutang drawing aku yg cekgu sahar mintak.
dah sampai simpang ampat ni, aku pon meset la cekgu sahar.


aku : askum cekgu sahar, saye sara a. dari kelas dadg2b nak hantar hutang saye kat cekgu. cekgu ade?
cekgu sahar : cuti melaka bandaraya bersejarah. besok je la ye?


WHAAAAAAAAAAA??? bertungkuslumus n semangat aku nak hantar drawing aku paling lawa (gelak besar hahahaha), xkn aku nk patah balik pj kan? aku meneruskan jgak perjalanan aku.

carik bilik die. die pernah berkata,
'bilik saya ada gambar beruk kat depan pintu'

wakakaka. tetibe teringat. aku pun carik ahh. x jumpa! call eqa,
rupa2 nye beruk tu menyorok blakang tingkap tinted.
hampeh! hahahaha! da la bapak besa beruk tu!
aku selit je drawing bwh pintu.

jgn cekgu pijak2 sudah :(


ok aku penat.

weit weitt! chunted en? terima kaseh kepada Mr. M :p wakakakakaaaa!!!

jadik bahan la kau dlm kelas! sumpah x sangka die kasik weyhh! tenkiuu (:

ini bidin junior, fifa jeles sebab warna maroon. HOTT! :D ok dah.

besar kemungkinan akan pulang ke tanah air (london, melaka) 21 aribulan.

awal bukan?

reason : tertinggal buku kat kolej.

ok kejap, bodoh x bodoh, tadi balik kampus anta drawing, x terpikir ke nak g amek buku kat bilik?

jawapan, SUMPAH TAK TERPIKIR!!!! HAHAHAHA!!!!!!!!!

lempang aku laju2! aku lupa. sumpah lupa. n x teringat langsung yg aku nak exam lagi brape hari.

hahahahahahaha meh lempang lagi skali!

ok puas dah kene lempang. jom tido. zzzzz.

p/s : aku baru teringat (ye, baru beberape saat tadi) yg aku ni dah 18 tahun nak masuk 19. aku igt aku baru 17 tahun weyhh! tadi ada dak 17 tahun pggl aku akak! bapakkk!!! tua nye akuu! wuwuw T.T

3 comments:

hnj said...
This comment has been removed by the author.
hnj said...

hahahah..
2 la da lama xjmpe sara owh..
dat day pegy mid u xdew..juz jmpe zee n ylen jew..ha oll da besh for final okeyh..
owh i love da guitar.bidin junior eyh..

sara kacak said...

tengs herfa! :D
ohh btw, yg pegi mid haritu kan budak2 photo je.
budak garfreak mane dtg (bak kata izhar oke)