Followers

Friday, April 17, 2009

something to laugh about,

busu : aku kesian tgk pacik kau dou. die penat2 membebel kat depan, budak2 best je conteng conteng, tido tido, borak borak kat blakang.

harhar! semua pun pacik aku la kan? sengal kau!

busu, gamba2 ni special utk kau. aku tau kau xde. nah nah amek hahahahaha!

hampeh. ngeh. busu igt comel la ko wat muka camtu? lempang kang!
g2b (: heh.
en bashir : haa sara, come here. u stand beside me cause u're one naughty girl. haha
blerghh. aku jgak yg dia aim nakal. sedeyy betul -_-'
ohh ohh. mase ni aku g kelas pkai jersey chelsea sbb chelsea mng lawan liverpool mlm tu. dtg kelas muder kene bahan kow2 dou! haha padan muka! bak kata syazwan, liverpool LOSER! ngee :D
ok ada cte nih.
tadi turun bawah, mak n ayah ckp nak pegi beli barang utk esok (PICNIC WEYHH!!! feewwiiitt!!!) ok berbalik kpd cte nih.
so dorg suruh aku jaga baby sofieya SEKEJAAPPP JEEE!..
hmmph. oke la. dah dorg kate skejaaapppp jee kan. finee.
dorg pun pergi aa klua meninggalkn aku dgn dak kecik nih.
tetibe,
'ashu, kakak yak.' (sambil wat muka comel die)
BAAAAHHHKKK????? time mak aku ada tanak plak die yaaak!!! wuwu T.T
'kakak tggu aki ngn tomi balik boley??' (sambil wat muka paling cemas seolah2 dunia dah nak berakhir)
'hmmph okayy' (tengok tv senyap2)
warghhh aku terus lari naik atas. aku x reti nak handle dak kecik wuwu T.T
im not good with kids. sorry. cane nak ade anak nihh hahaha
seb baik mmg pantas mak ayah aku beli brg. haha.
k tersenyum sorg2 plak bila terigt. ngee ;p
p/s : picnic tomorrow!! whoot whoot! :DD

1 comment:

kEy said...

erk....haha~
beyak le plak~
ngeeee~