Followers

Saturday, July 18, 2009

and eh, there's nothing else i can say,

i ate alot last night -_-'
this is why i hate holidays.
eventho seminggu je, tapi cuti weyy, korang nak? tak dapattt! wekkk ;p

'eyy sara kau dah kurus sikit lah sem ni.'
(jangan bagi aku harapan palsu, wahai rakan.)


wahah, penat lelah aku nak dapatkan title dah kurus SIKIT ni, hancur status aku.
terima kasih kerana memberi cuti selama seminggu free free kat kitorg.
jasa mu di kenang (:

memang lah kurus SIKIT asyik sakittt je.
tahun ni dah brape juta kali plak aku sakit. huhu.

im not fully recovered from my fever.
masih selsema sikit.
but im sure im gonna be alriteee (:

spent my day susun movie poster.
200 of horror movie posters all tiled up.
thanks to encik sham kerana berhempas pulas mencarik kan movie poster yang sebegitu banyak (sumpah aku tak suruh, dia yang buat).
jasa mu dikenang jua (:
(aku pun carik jugak okay! 92 keping aku carik sendiri! boo! eqa jangan jeles ;p)

next up, assignment ctu yang sumpah aku clueless nak buat ape.
aku tak suka tajuk yang aku dapat.
aku nak perkembangan muzik.huhu ):
tapi aku dapat ciri ciri bandar islam, amende ni weyyy?

assignment typo, nanti laaa.
malas pulak nak carik.
tak suka assignment, siapa suka?
kalau aku dapat 20sen setiap assignement, mesti aku dah kaya skang.
hmmph.

blablabla, aku nak cupcake.
ni semua zee punya pasal.
aku nak chocolate chip cupcakes.
sedap nyaaa.
tau tak perasaan makan cupcakes yang comel, lepas tu manis, lepas tu empuk.
lepas tu dia punya bau, pehhhh!
penah rasa camtu tak?
wehh nak kawen ngan cupcakes doee. HAHA!

p/s : im madly deeply inlove, with bidin. sumpah dia buat life aku meaningful gila skang. HAHA never thought i'd fell in love with my own guitar. desperate ke ape? HAHA.

6 comments:

zee said...

sara..ctu kite sama tajuk arhh..hehehe..same same hehehe...yela semua nyer zee nyer pasal ok fine...hehehe t zee pegy cari cupcakes sara teman yeh yeh yeh..huhuhuhu...

sara kacak said...

naaaaaaaakkkk! nak ikottt!! wahah! sewa kereta nak zee? kita turun kedai wondermilk. yummmm (: sedap nyee. ehem, assignment ctu buat same same jom? HAHA! ;p

Mudamudi said...

ternyata. sham mmng syg ko sarah. aku doakan ko ngn sham kawen. hahahaha. tak nampak dah bayang2 korg dating kat oldtown.
hahahahahahahahahaha.
ko gmuk? hahahaha.
ko kna mkn pisang byk2.
hehehe.
bru krus.
amalkn diet 2 keping roti bakar ko tue..
hehehehehehe..

norciwek said...
This comment has been removed by the author.
norciwek said...

sara, blanje laa i cup cakes
satu weyh!
hahaha :p

sara kacak said...

hoho tu dulu, mase gatal gatal, dating la. agaga. weyy sape kau? apsal aku takleh masuk profile kau? mcm menarik je nak tau. haha.
okay boleh je tggu i g beli cupcakes ngan zee! (: