Followers

Saturday, July 4, 2009

couldnt care less,

its official, i hate melaka ):
i want to go back, seriouslyy.
aku balik awal pun sebab nak jumpa lulu, nadiya and zee.
sad thing is, aku tak sempat jumpa zee, zee dah balik rumah ):

aku terlupa bawak selimut ): my comfy blanky ):
aku rindu selimut aku,
and aku terlupa bawak poster the beatles and frank lampard aku ):
i cant sleep yesterday.
harini bangun pukul 4.30 petang. hebat nya.

food poisoning ):
masuk ni dah 18 kali aku sakit tahun ni.
im a sick person man.
muntah muntah. ishh.
bodo la. aku benci duduk sini weyy.
menyesal aku tak balik pj balik semalam ):

yang paling tak boleh blah, selipar toilet takde lagi.
aku terpaksa korbankan selipar aku bawak pegi mandi! fishh betul aaaa.
anddd we have NEW levelmates!
the worst part is, diorang bukan part 1! ):
even BESTTTTTFRIENDDDD aku skang satu level ngan aku. BIG SHIT OKAY! ):

i have new roomates as well. seniors.
tak jumpa lagi.
we'll see how things go.

aku tak dapat subsidi makanan ):
masa suruh anta borang, aku anta.
panaspanas turun pejabat kolej anta borang.
aku nak makan apa weyy? pasir? batu?
pasir goreng tepung, batu masak tiga rasa?

ohh harini kitorg breakfast (breakfast ke?) manggis.
manggis weyy! sedey gle ):
sem ni tak besttttt ):
dah la. bye );


degree graphic kat pj? (angkat kening)
kentut pun boleh dengar.


sedih nyaaaa ): ): ): ): ): ): ):


p/s : shah alam dengan melaka bukan jauh sangat pun ):

2 comments:

Anonymous said...

i have new roomates as well. seniors.
tak jumpa lagi.
we'll see how things go

dont forget to post a spesel entry okay.
aku nak tahu macam mana hidup tinggal sebilik dengan senior.
:D

sara kacak said...

okayy mestiii hahaha