Followers

Monday, July 6, 2009

still not having fun,

pagi tadi class illustration and bel.
met my teachers. haha lecturer la bodo -.-'
aku masih panggil lecturer cikgu.
dah terbiasa ;p

firstttt dayyy je dah kena buat keje.
keje ape? bukan assignment, angkat meja!
meja ape? meja besi!
dah la berat!
from studio part 3 kena hangkut sampai studio part 6.
best tak?

ohh harini hari isnin.
aku angkat meja, pakai baju kurunggggggg!!!!!!
naik turun tangga, peluhpeluh takpayah la cerita!
sumpah penat. habis kelas tertido sampai pkul 6.

6.30, pergi tasik, guitar lesson bersama taiko aku.
hahaha.
2 new songs aku belajar harini :D
besttttttt ;)

and met my roommates as well.
superbbbb :D
'sara kalau nak jajan ni ambik je dalam ni. jangan malumalu k'
'sara nak roti ambik je atas meja tu k'
'sara nak makan pape ambik je tauu.'

lalu aku dengan tanpa segan dan silu, 'ok, ehh nanti kalau habis jangan menyesal tau. huhu.'
ekekekekekeke. aku ni susah orang dah pelawa.
uhuuu.

HOHO! best kan seniorsenior aku?
aku dimanjakan. ngee ;D i likeee.
well at least roommtes okay.
levelmates? fishcake gila -.-

i still cant imagine living with someone i hate under one roof.
another news, aku sama koko dengan another hoe.
how fish can life be kan?
aku rasa sem ni aku lah insan paling malang.

junior ad sangatsangat sporting (;
met few boys from my faculty, haha firstday smua skemaaaa.
okay la. kepala masuk. not bad.
yang kacak macam aku?
belum jumpa lagi.
ekekee.

lots of things to share.
cant belive some of my juniors actually enjoyed being in this so called hell.
i hate melaka since the first time i've been here.
life aku happy kat sini pun sebab kawankawan.
nak kata course aku tak best, sumpah best.
maybe people around me yang tak best.
dengan melaka panas macam hape jeee -.-
aku tak sabar nak habis belajar.
sebab aku nak kahwin. HAHAHAHAH!

p/s : junior panggilpanggil kakak. sumpah geli. sejak bila aku kahwin ngan abang kau doee? sara sudah la weyy! ee adikadik ni hahahaha.

3 comments:

Anonymous said...

atleast nice roommates.
:)
pe lagi saraaaaa.
bantai ah segale cikedis die!
bhahaa

sara kacak said...

hahaa dah weyy sedap gila.
takut habis je.
terus die anti aku plak.
taknak beli dah jajan untuk aku.
hahahaha

joegrimjow said...

nasib pelajar
enjoy je la
besh pee

kawin?/
haha