Followers

Tuesday, August 11, 2009

lets have some fun this beat is bluekkkk,

heyheylowhh (:

its tuesday.
suppose class pukul 11.30.
woke up at 8.30.
be proud honey, be proud.

i had coke for breakfast yesterday.
dan perut aku sangaaat sakit.

last saturday aku lepak melaka.
jap, BUKAN LEPAK.
ada tujuan aku pegy sbenanye.

1st, sebab pc fair kat mahkota parade.
2nd sebab nak pegy shoot untuk subject photographic. rule of third.
3rd, art market kat eye on malaysia.

oya, nadia, aku, lulu, lilo, akmal dan photographer kami, mardhiah. ramai kan? (:

dah sampai melaka tu, kitorg berpecah sebab masingmasing nak pegy tempat lain.
aku macam biasa la, dengan lulu dan nadia.
oya dengan lilo.
mardhiah dengan akmal.

kitorg tak lain tak bukan, sampaisampai terus nak makan.
nak buat macam mana?

chicken rice.

chicken chop.
semua nya berunsurkan ayam.
boleh la, sedap la jugak. aku ni ape je yang tak sedap?
lepastu kitorg pegy la jalanjalan kat mp ngan dp tu.
terserempak dengan eshad.
makin gemuk, HAHA! ;p
orang hati senang, memang camtu :p
boring, tapi ape je la ada kat melaka ni.
dorang nak shoot, tapi langit tak cantik.
kelabu je, awan pun takde.
jerebu, pegy la balik, sebok aa. huhu.



pegy pc fair, abah la ramai orang.
dah la tak strategic tempat dia.
mulamula plan nak beli graphic tablet.
tapi duit takde.
pk balik tunggu ayah je la belikan. HAHA! ;p
lepas tuuuuuu, ingat la nak pegy eye on malaysia tu.
sket lagi dah ni nak naik cab pegy,
tibatiba receive a call from a friend,
sooo aku tak jadik nak pegy atas sebabsebab tertentu.
okay, sangat hampa dengan apa yang berlaku.
tapi turut kesian kat kawankawan aku yang dah pegy tu ):

beberapa jam kemudia, kami pulang ke lendu.
nadia tak berapa nak sihat.
montahmontah plak dia.
kesian.
k la, nak mande pegy kelas. byee.
p/s : puasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

No comments: