Followers

Friday, November 13, 2009

manis manis,

edited! :D
hello (:



and he said he look like sam bunkface -_-'


im back in melaka ):
ameen and fendy came to my house this morning.
hantar lulu sebab lulu nak balik melaka sekali dengan aku.

ameen cakap ayah aku nervous nak jumpa dia, CHEITT! haha.

by the way, aku dikejutkan dengan birthday present yang aku dah lama idamkan.
i cant belive he actually bought 100 sticks of chupa chups for my birthday! sumpah terharu kott!
thank you! thank you so much :')



mak aku terkejut tengok sejambak chupa chups.

mak aihh banyak nya. sampai tahun depan pun tak habis.
tahun ni bagi gulagula, tahun depan bagi gigi palsu. hehehh.

haa yelaa. ok laa! wish me luck for my last paper this sunday! bye.

p/s : hotlink bagi aku 2 ringgit credit percuma. harini macam lucky semacam je ;p

2 comments:

faraOfafa said...

o_o!
sejambak chupa chup. alahai. cair nye tgk niii.

sara kacak said...

jangan la cair faa.
nanti kita kumpul duit kita beli sama sama banyak banyak k.
ni baru seratus.
kita beli dua ratus pulak!