Followers

Saturday, December 26, 2009

anywhere but here,

hello.
its 7.45am now and im blogging (:

currently in kuantan for god knows why.
i spent the whole day sleeping yesterday.
harini pukul 7 dah bangun, bagus anak razak ni, dah rajin bangun pagi.
(jap lagi tido balik, percaya la ;p)

tak jadik balik pj harini ):
tapi sebab nak shopping! :D :D :D
ding ding ding.
tu laa, siapa suruh aku ikut. tett! :D

lagi berapa hari je nak balik melaka.
satu ape pun tak ready lagi.

baju baru, kasut baru, beg baru untuk semester baru.
laptop baru? kereta baru? boyfriend baru?
yahaha, takde makna nya.

aku clueless gila pasal kolej sekarang ni.
aku tak dapat bilik sebab dorang cakap aku tidak memohon kolej?
kepala hangguk dorang.
aku sanggup pegy alor gajah nak tangkap gambar passport untuk lekat kat borang ok.
dobelas ringgit tau tak??

semua angkara kiosk bawah library tu rosak.
cinabeng punya kiosk.
haa yela, aku mengaku aku suka buat kerja last minute.
tapi bagi la aku bilik! GEDIK! ):

hopefully dapat bilik yang sama.
aku malas nak pindahpindah.
kak yai dah confirm pindah bilik ):

bila nak bayar yuran?
jap, dah boleh bayar ke?
ni kena tanya zee ni, merangkap kaunter pertanyaan.
kalau takde dia, sampai habis sem pun aku tak bayar.

next semester, kena buat akaun.
selama ni duit semua datang segar dari poket ayah.
tapi next semester nak mohon subsidi makanan.
sengkek laa takde subsidi ):

kalau dah semester 4 boleh apply ptptn tak?
gahh, kesian pulak kat ayah.
nak beli marker satu batang pun aku segan nak mintak.
(beli marker segan nak mintak, ketuk baju boleh pulak? hehh)

ramai member yang dapat tawaran untuk sambung degree kat shah alam.
congrats! (:
good luck and all the best.
wardah, kau punya cutting mat kat aku, halal je laa ehh? ;p

banyak benda nak cerita, gambar nak upload.
tapi tak bawak usb.
potong stim, so aku malas nak cerita.
apa apa pun, sumpah benci rempit.
tapi ada satu rempit je yang aku suka.
SPARK! :D haha.

ok lah, nak mandi swimming fool!
HAHA. rambut kerasss. bye!

p/s : sleeping disorder laa aku ni, apa penawar dia? ):

4 comments:

Yai said...

mesti dapat bilik yg same punye. dont worry ok.;) nnt kak yai lepak bilik kome berdue kayh!;)

sara kacak said...

datang tauu! tak kira tak kira. kita boleh bincang hal rumah tangga then boleh buat video lagi! hee :D

Yai said...

for sure busuk! hahaha. kak yai nak upload video "tuut" boleh tak. gagagagagagaga

sara kacak said...

haha nak upload kat mna?? tidaakkk! dengan gelak macam setan nye. tak payah laa. HAHA!