Followers

Wednesday, December 23, 2009

bravo bravo,

hi.
sebelum aku mulakan berbloging ni, aku nak gelak kejap.

BHAHAHAHAHAHA!

ok dah.

aku excited ni nak bagitau korang.
aku bangun pukul 6.45 pagi doee!
and berjaya tak sambung tido balik!
pergh! yang ini serious terbaik dari kandang, ngehh.

tido pukul 5.
satu jam lebih je aku tido.

tujuan - sebab nak pegy main badminton.
ye, memang aku tak hebat laa macam orang tuu kann!
tapi dah lama tak buat kerja amal ni.
haritu plan je lebih tapi aku terbabas tido.

harini aku kuat kan iman untuk bangun jugak! :D
bangga dengan kejayaan aku harini.
lalala! (:


kakdek memang juara lahh bab bab badminton ni.
sampai ada uncle cina datang approach kat kitorang nak lawan kakdek.
hebat tak hebat laa.
nama pun uncle.
sampai pancit kott. heh.



iwan, on the other hand.
ya tuhann.
aku main dengan dia, bukan penat sebab apa.
penat gelak.
and penat kutip bola!
haha! seriously, siapa rasa nak menang, main lah dengan iwan k?
WAKAKAKA! peace bro, PEACE :D



aku plak, sebok tunggu turn.
bila turn aku je, GELAKKK.
orang lain main best je.
bila aku main, GELAKKK.
yelaa ):
haha tapi fun jugak la eventho mata aku bapak sembap kan.
cool cool, macam panda.

then, aku berjaya buat 30 sit up harini.
30 baii.
haha gila poyo siott!
takpe, esok kitorang nak pegy lagi!
nak buat marathon plak (:
siapa nak join, jom aa! :D

macam biasa laa, kalau kat pj tu, mana lagi kalau bukan taman jaya kan?
hehh (:


IM dengan apiz dekat muka buku.

morning! awal kau bangun harini. nasik lemak jom?
HAHA! aku baru balik dari main badminton ni. percaya tak?
kau buat lawak ke kau buat cerita pendek? haha!

ok, makan dalam ayat kau.
tapi takde hal lahh.
haha (:

after bambi session, pegy old town, makan!!
HAHA rasa sangat tidak berbaloi!
macam biasa lahh, roti canai taruk gula lahh mamak :D
over all, harini banyak gelak.

rasa macam nak sambung tido balik.
tapii, besar kemungkinan, maghrib kang baru aku bangun
so lebih baik tak payah kan?

lagipun aku macam nak pulih kan waktu ketiduran aku.
nak biar dia berada di landasan yang betul.
ni tak, orang lain pejam aku celik.
bila aku pejam orang lain celik.
tapi kadang kadang pun bila orang lain pejam, aku pun turut serta pejam.


wehh sara kau ni gila la.
sindrom tido ke apa.
haha.

ok lahh. christmas dah nak dekat.
i've been so good this year.
ada dapat apa apa tak?
ohh lupa, aku tak celebrate.
haha.

its ok, i've got everything i wanted for this year!
wishlist 2009, sorang dah tunai kan, hee :D
kecuali kereta lahh.
sedih nya T.T

ok lahh. berambus dulu.
nak lepak dengan sofieya, whoot whoot!
bye! (:

p/s : wehh jerawat, apesal kau suka singgah kat muka aku haa? bermaharajalela plak kau kat sini ):

No comments: