Followers

Thursday, December 3, 2009

friends are forever, boys are whatever,

edited!
hi (:

kawan baju putih kain biru,
(sebok je tangan niesha nak peacepeace. hee :D)

rinduuu ): lepak jom? ):
taknak tengok new moon! taknak tengok new moon! tak kiree! ;p
haha seriously, it bores the hell out of me. haha!
but aku prefer new moon rather than twilight lah actually.
tapi apaapa la. kau orang free, calling kayh? (:

baideweyy, went out with HIM today! gandingan awal ashari sekali (muntahdarahhh! ;p)
sebelum balik, makan oreo mcflurry!
and the best part is, we shared (: hehhh!
lupa lagi nak bawak printed pictures, sorry hunn ):
next time la hoh? hee.

esok, lagi sekali, hari duit melayang aku.
klcc pulak.
seriously, time cuti ke, tak cuti ke, duit tetap habis jugak.
kesian memang kesian kat mak ayah.
"makk, nak duit." "ayahhh, nak duit."
tu je la 3 perkataan yang membuatkan mak ayah menyesal ada anak macam aku. HAHA!

tapi nak buat macam mana, diorang sendiri tak encourage aku untuk kerja.aku pun malas ;p
ngehhh.

im getting bored with my semester break.
hoedamnn apa yang aku cakap nii? hoho.
tapi serious, aku dah taktau nak buat apa dah.
any idea anyone?

jangan bagi idea melepak! aku dah boring!
boring nak buat muka kesian. dah macammacam aku cuba.

muka anjing chihuahua lapar, muka anjing bulldog angau.

mak ayah aku tu tengah menunggu je saat saat nak bagi penyepak jinjang yakuza kat aku ni!
k la. bosan dah. bye!


p/s : result bila? aku pun taktau -_-'

No comments: