Followers

Saturday, December 5, 2009

you dont want me, you just like the attention,

holla! (:



la roux is my latest addiction.
tibatiba rasa macam gay.
im always gay for la roux. HAHA!

maktok's gone for the day.
harini aku taktau nak buat apa.
internet macam bitch je lately.
ym sakit, rasa macam nak sepak ym lajulaju!

was texting ameen,

u dah makan?
dah makan roti bakar je.
lah, apesal tak makan ketupat tu?
malas nak bukak plastic tu. haha.
pemalas tahap gaban u ni!
u pegy la makan dah pukul brape dah.
i tunggu kakdek bukak kan plastik kicap tu.
lagi pemalas tahap gaban u! haha.

comel kan comel kan? ngeh negh neghhh. okay ntah pape. ngehh suka hati aku laa ;p



dan kawankawan,





korang, all i can say is be strong okay?
mungkin aku tak boleh nak tolong tapi apa aku mampu buat is give advice.

lulu, kau kena anggap yang benda ni semua ujian.
kuat kan semangat k, aku tau kau boleh.
next week insyaallah, aku datang rumah kau, kita jejak kasih ehh. (:

zee, think positive.
just remember, u have us back in uitm.
kitorang sayang zee, if ada pape, story jeh.
sara seratus peratus platipus akan back up zee punya! :D

syera, kalau ada pape, bagitau ejat je.
sara dah takde kena mengena and sumpah tak kisah dah k? (:

and tira, jaga diri. aku sayang kau. ingat. tu je aku nak cakap kat kau.

ok dah. heh.

haritu aku jumpa mr philip!
sir yang ajar aku main guitar dulu.
and besar kemungkinan, aku nak sambung balik guitar lesson aku!
yeehaa!
so pack your strings dude, we're going highway to hell!
auw auw auww! :D
AC/DC is the sex!

BYE! (:

p/s : esok ahad, tido mambo jumbo! HAHA!

No comments: