Followers

Monday, December 14, 2009

lets get freaky now, lets get eff-ing freaky now,

heylow (:

harini aku melalak selama 3 jam.
rosak anak tekak, mak tekak dan bapak segala tekak.
kesian.
mana tak nya, lagu nak guns and roses campur aerosmith.
lepastu digandingkan pulak dengan rock kapak yang aku sendiri pun taktau lagu siapa.

nak nyanyi haruharu tapi takde lirik, end up dengan lagu wondergirls.
TAK BOLEH BLAH! HAHA!

i cant wait for my anniversary picnic! whoot whoot!
heee suka (;

sejak kebelakangan ni mood nak jiwang je.
habishabis nak touching.
lepastu senyum sorangsorang.
hape hape je -.-'
lempang muka aku baru tau.


found this baby at yamaha, curve.
one word, NAK!
so badly ):
aku mahu tolak bidin. siapa nak beli?

warkk, apa aku cakap ni??
nak tolak ke taknak ek?
hmmph terms and condition apply kot? HAHA!
tapi guitar putih ini la yang saya mahu labu sayong.
hee :D (angkat kening lajulaju sambil menari hawaii dengan skirt rumput dan tali gantung tempurung. miahahaha)

ape gelakgelak? ini serious! ;p

myspace aku makin hari makin membosankan.
tapi aku still suka berlegarlegar kat myspace.
kadangkadang jealous tengok dengan ability and talents yang diorang ada.
macam mana diorang capture or edit gambar.
sometimes memberi inspirasi dekat aku.

tapi sometimes ada jugak makhlukmakhluk yang buat aku menyampah and rasa nak alt+f4 je bila tengok diorang HAHA! ;p

i find it funny when people actually begged for a photo comment.

'please comment pic baru i, promise i'll hit you back!'

hit your own dick will ya?
ada jugak yang dah comment gambar lepastu,

'aww nice pic. hit me back please.'

lagi sekali, hit your own dick! yerrr!
seolah olah tak ikhlas pun nak comment?

haha tibatiba nak emo. apeape laa.
tapi apeape pun, muka buku terbaik :D

dulu aku pernah ambik quiz,
'artis lelaki malaysia manakah sesuai untuk anda'
aku jawabjawab and the answer was HAMID GURKHA!
bhahaha sara kacak likes this! :D

freak.



ehem ehem, saya suka yang kanan sekali tu sebab dia main drum dan dia warna merah! heee :D
awww suka sangattt! (apakk gedikk! ;p)

bye!

p/s : chelsea all the wayyyyyyyyyyy! haha tibetibe jehh! man u, pegy JALAN! ;p

2 comments:

zee said...

y u like red sara??..nape tak suke kuning pulak?? hahhaha,,,...zee tahu knape ekekeke...huhu.,,..

sara kacak said...

zeee i still like yellow ok! tapi suka red sebab benda lain. miahahahaha.