Followers

Sunday, February 7, 2010

pisang dan sewaktu dengan nya,

hello mellow,

lets recap on what i've been doing.

- pegy pantai klebang, dinner bersama perdana menteri. walupun bukan semeja.
- makan pisang 13 bijik seorang, aku lulu nadia, esok nya masing masing sakit perut. best.
- tak menang kereta viva pun. hampa. at least bagi aku cerek letrik pun jadik la doee!
- handphone lulu hilang ke tangan mat rempit haram jadah.
- kena tinggal bus tun merah. balik dengan bus tuah. sampai uitm pukul 2.30 pagi buta. bodoh.

- pegy sawah padi bersama yang tersayang, lulu, nadia dan izharina.

- first time so agak batak dan jakun.
- spend time bersama sebab dah lama sangat tak macam ni.
- dapat piggy back ride! sorry muatan berat hee :D
- kereta kembara favourite! :D
- gambar baru dalam wallet ♥
- apa yang dalam hitam, luar pink? haha!
- makin membenci mat dan minah rempit. babii.
- priceless moment between US (:

i love you.

i've lost my mojo in blogging. boleh siapa siapa tolong dapatkan semula semangat saya untuk berblogging? saya dah takde idea nak tulis apa. haaa.

esok kelas 8.30. mari menggosok baju kurung beramai ramai. hmmph tak suka hari isnin laa. eishh.

k la, bye!

p/s : siapa yang curik handphone lulu tu memang cibaikiaa! kau pehal nak fuck fuck tersayang aku huh? bodohh!

2 comments:

Anonymous said...

i suke bace blog u..
tp u update lmbat sgt..
ade prob ke?

sara kacak said...

yeah kind of laa. jarang online kat campus. tunggu ada cerita baru update (: thanks btw.