Followers

Wednesday, February 10, 2010

zombies and soldiers,

hello weird ones! (:

hows life treatin ya?
basically its studio night every night since all the graphic students are busy preparing for our event for this semester.
frankly speaking aku selalu taknak terlibat dalam bendabenda ni tapi lastlast aku end up on stage jugak.
but its all good, thanks to everyone yang bagi kerjasama.
korang terhebat! (:

cant wait for this event tho.
aku tangguh kan satu dua assignment untuk datang practice and all.
haihh.

tak sabar nak cuti, nak catch up balik semua assignment.
cepat la cuti, cepat la cuti.
pegy kelas pun ingat nak balikkk je ni haa.
takde semangat langsung nak pegy kelas.
HAHA ;p

ok bajet macam david blaine laa padahal, haha poyo.
red yellow green, my favourite combination (:

oh wells, im in no mood to blog.
otak dah menyimpang ke pj.
perut entah ape kena.

so apa kata, assignment kita tolak tepi,
cuti mode! yeeehaaa!!! :D

ohh kepada graphic part4, all the best, we can do this wehh!
goodluck to syazwan and lilo handling us! (:

rumah manis rumah, lagi dua hari je k?
nanti kita manja manja k?
bhahaha!

chow adios!

p/s : kenapa kan, mata aku sembap walaupun aku bangun pukul 10? kenapa kan, aku sering muntahmuntah? kenapa kan, aku kerap berkunjung ke tandas? kenapa kan, ada 5 toilet tapi 3 je yang boleh guna? kenapa kan, lampu kat luar tu asyik berkelipkelip?adakah ini serious? hmmph.

1 comment:

Anonymous said...

lol..
nnt u ajar i cmne nk men rubix 2..
hahahaha..;p