Followers

Friday, March 12, 2010

ketam,

hi.
kenapa ketam?
saje, sukee! ;p


smile eventho life is so shitty (:

kenapa life is so shitty?

first of all, aku dikelilingi hipokrit di mana jua aku berada.
okay, tipu lah cakap kalau aku tak hipo jugak.
kadangkadang aku boleh faham orang yang hipokrit ni.
tujuan dia satu je, menjaga hati.
tapi kadangkadang, hipokrit ni buat tangan aku rasa ringan je nak sepaksepak lempangterajang.

second, aku taktau mana duit aku pegy.
makan banyak sangat ke aku ni sampai duit kat akaun pun asyik 'baki tidak mencukupi' je bila nak cucuk.
ayah pun dah penat geleng kepala nak tanggung kos sara hidup aku.
dah naik longgar skru kepala dia menggeleng.

third, assignment banyak tertangguh.
held back like damn shit wehh.
even im not sure aku boleh kejar balik tak semua ni.
boleh kot? boleh boleh.
ohh wait, flash susahhh!!
TOLONGG! ):

yang keempat, bag pack koyak rabak.
haha yang ini takdelah shitty sangat tapi still!
bag masa aku form 5 kott!
):

kelima, eish kalau nak buat list sampai esok pun tak habis doee!

currently sitting peacefully at home.
chilling with nadia badrul.
dia sleepover rumah aku for two nights, memandangkan kitorang nak escape daripada sukaneka and dinner blok.
haha. sorry laa, saya memang takde semangat blok langsung (:

thanks to zee ngan azman sebab hantar sampai ktm seremban petang tadi.
haa ni la akibat nya buat last minute decision.
dengan tiket bus tak sempat beli
dengan pudu tutup for 4 months.
dengan aku clueless nak naik ktm sorang!
dengan berbekalkan 10ringgit dalam wallet!
haha nasib baik ada nadia.

lulu awal awal lagi dah tinggal kan kitorang terkontang kanting kat sini.
memang la best kan.

hmm as for my gundiks, sorry korang aku tak dapat jumpa korang minggu ni.
if ada rezeki, aku balik lagi minggu depan aite?
tapi besar kemungkinan tak jugak.
semua final project dah dapat.
haihh.

eishh cepat lah habis sem.
aku tak sabar nak part5.
lepastu part6 lepastu woohoo! habis diploma!
haha gila confident doee! insyaAllah (:

somehow aku rasa semester ni macam cepat je nak habis dah.
ni dah minggu ke sepeluh.
lagi 4 minggu je lapstu exam.
exam untuk semester ni satu paper jehh!
art history! no more bel and ctu! weehooo! ;p

ok lah! nak berjoyah dengan nadiaa! hee :D

bye!

p/s : lesen P aku dah habis doee! tak payah tampal sticker P dah, berlagak la sikit! bahhaah!

No comments: