Followers

Sunday, March 21, 2010

long time no see,

hoi! ;p
wah, setelah sekian lama aku tidak mengupdate blog.
dah berhabuk dah blog aku ni.
dah sampai masa untuk aku vacumm semua habuk habuk (:

last week, cikgu fauzi ada buat buat class trip untuk graphic part4.
aiyak, nak tau pegy mana?
IKEA! -_-'
haha itu kelakar!

tapi sebenarnya kitorang kena buat research on branding and stuff.
so biasa la kat curve semua tu kan macam best sikit.
sikit je laa.
tapi first thought aku masa aku dapat tau kena pegy trip to ikea tu, aku macam, okay. kenapa ikea?
haha. MEATBALLS! :D
cotton candy! :DD

bus macam peti ais! sodapp je aku tido! hee.

then dah sampai curve macam.. krukk kruukk.
kitorang ada masa 6 jam untuk jalan kat situ.
kitorang buat research tak sampai pun satu jam
HAHA!

nak pulak trip tu hari sabtu, ape lagi, the street laa!
shopping! haha. takleh blah doee.
all the guys lagi sempat tngok wayang kat cineleissure.

spend time main bowling la hape la.
hape hape je.
datang semata mata nak habis kan duit. bijak bijak.

duit dah habis, lepastu taktau nak buat ape.
HAHA!

so kitorang pun merempat je la.
tunggu sampai pukul 5.

akmal was giving the why-am-i-here kinda look.
haa. so sad wehh.

parts of dadg4a & dadg4b with our coordinator.




few pictures before we leave.
then dah bleh berambus dah dari situ :D

overall the trip was ok.
i dont gain that much knowledge tho.
but the time spent was awesome (:

the next day pulak ada ppkp.
kitorang dimaklumkan bahawa part 5 and 6 for next semester dah kena berambus duduk luar!!!
means tak boleh apply kolej lagi!
damnnnn! haha.
thank god dah jumpa rumah sewa.

this week pulak ada trip lagi pegy balai seni lukis negara.
tapi the whole art and design part 4 pegy.
so lulu zee and nadia pun ada! :DD

aku dah semakin busy dengan final project.
campur pulak dengan performance untuk this coming event.
tolong bagi masa lebih sikit boleh?
boleh laa ):

ok laa. blah dulu. bye! (:

p/s : menakutkan bila tengok ada orang yang obsess dengan abang atau adik lelaki sendiri sampai nak rosak kan hubungan dia dengan girlfriend dia. ish ish. kesian. kolot betul.

No comments: