Followers

Friday, May 7, 2010

*cricket sound,

hello there mates,


so i guess i've lost my mojo in blogging.
i dont know why.
not to say there's nothing to talk about.
in fact, i crap alot sampai taktau nak tulis ape dah.
heh.

anyways, WOOHOO! i graduated part 4. HAHA!
graduate ke?? insyaAllah la takde repeat apeape.
aminnn.

first and last paper aku ath, apa yang aku rasa tentang paper tu?
hmm, aku dah pernah bagitau dalam older post yang aku TAK PERNAH SUKA SEJARAH!
tapi tapi, paper ath part 4 was ok la.
aku cuma tak dapat nak jawab satu soalan essay yang sumpah aku tak baca langsung chapter tu T.T
thanks la sebab keluarkan soalan tu eh? HAHA ecehh emo pulak.

overall, final projects was err.. three words.
AKU BENCI FLASH!
haha graphic history, check!
media planning, check!
advertising, check!
graphic comm, check!
illustration, check!

tapi tang interactive multimedia je, GAAAHHHH!
bendera putih! aku surrender guna flash la wehh!
aku ingat photoshop je susah rupanya ada lagi yang complicated dari tu!
siapa laa invent flash ni.
sebabkan flash ni la setiap malam kat studio tu ada orang meghoyan!
HAHA lawak lawak.

but dari sem ni la graphic batch aku mula nak unite.
maybe sebab ada event white space tu kot.
eventho benda tu memang memenatkan dan membuatkan assignment kami tonggang terbalik.
tapi we made it happen together.
best lah jugak (:

gambar gambar untuk semester 4 tak banyak pun.
aku jarang sangat spend time dengan lulu zee and nadia.
im practically married to raja because i am always with her.

next sem duduk luar.
haihh, housemates - zee (roomate saya! :D), lulu, raja, nadia dan fafa.
duit lagi nak bayar duit sewa rumah.
haihh, satu perkataan je yang bermain dalam otak aku sekarang.
KERETA! ):

dulu ada neo, dah kena jual.
lesen p dah habis lama dah dapat lesen penuh.
kesian kan? ye, aku tau nasib aku memang malang.
so sekarang ni aku sedang berdoa, dengan sepenuh hati.
next sem aku di kurniakan dengan sebuah kereta.
tolonggg lahh.
haihh macam harapan je? );

takpe lahh, berbasikal pun elok jugak kan?
haha nak beli basikal lah!
yeehaa! HAHA

ok la, bye! (:
p/s : im running out of words here. help? anybody?

No comments: