Followers

Saturday, September 18, 2010

fffffood,

last minute plan, i went out with azrin instead of going for 3 open houses i was offered to yesterday.
taktau laa, mood nak makan macam makin kurang.
karaoke session with azrin at amp square sunway pyramid.
it was ok, azrin sumpah mood jiwang, aku tak pernah tau pun dia layan lagu jiwang macamtu.
but i had fun tho, tak pernah nyanyi lagu zapin usik mengusik, boleh tak?
TAK KELAKAR DOEE HAHAHA -________-"

sampai rumah nak dekat pukul 6 dah.
still no mood to eat.
perut lapar ni, tapi macam takde semangat nak makan macam selalu.
mungkin sebab ada 3 biji ulser dalam mulut aku membuat kan aku hilang selera makan kot? hmm.

kong-ed from 6 to 8 until kakdek masuk bilik ajak pegy dinner.
with ze cousin ze best friend iwan (:

raya picture, sucky i know HAHA!

actually dah lama sangat iwan ajak makan kat murni tapi asyik tak jadi je.
so semalam kitorang jadi kan jugak (aku tengah tido pun boleh bangun ok) tapi we headed to murni discovery instead.
aman suria, bukan ss2.

newer version of murni i guess?

(googled, abang, pinjam gambar eh? (: )

frankly speaking, it was ten times better than the one in ss2.
maksud aku, aman suria punya lagi bersih.
pastu environment dia better dari kat ss2.

ss2 punya stall bapaaaakk la panjang berjelar jelar kau nak order pun macam susah kan.
kat sini dia macam seperhimpunan kat situ.
haha aku taktau apa perkataan yang sesuai, seperhimpunan pun boleh laa.
paham kan? haa

andd the best part is kat sini ADA MENU!
finally lahh aku tauu apa nak order and apa yang bakal aku makan kan?
kalau kat ss2 aku tengok kat meja sebelah makan apa, nampak sedap, aku order yang itu HAHA.

i was told that here in murni discovery tak banyak choice sangat berbanding dengan ss2.
tapi apadehal, roti hawaii kesukaan aku ada so jalaann lahh (:

roti saya tade habis juga, aiyehh. padahal portion dia kecik je kot.
im kinda worried tho, haihh.
aku nak makannn! takpe la tunggu ulser ni baik la kot. heh.

home at 11 pm then kong-ed until 5 am in the mo.
pastu tak boleh tido, sampai sekarang.

ok lah.
thats about it, bye.

p/s : next food hunting place will be williams. somewhere there jugak laa. jom? (:

No comments: