Followers

Thursday, September 16, 2010

feels like im starting all over again,

pukul 2 pagi tido, pukul 4 terjaga, with my phone (well not exactly my phone -.-) in my hand.
couldnt sleep so online pagi pagi buta main petville.
6.30 ayah banged on the door suruh sembahyang subuh.

try untuk tidur lepastu tapi tak boleh jugak.
mata bengkak because i couldnt stop my tears from falling +tak cukup tido + fucking flu!
tapi best. puas beb (:

tak boleh tido jugak, lagu goodbye to you by michelle branch asyik repeat dalam playlist.
buang tebiat aku dengar lagu jiwang layan perasaan sampai terido.
kong-ed until 6.49pm, lousy ass.
orang datang rumah pun tak sedar.

someone left me a note and duit raya on my car today.
apa lahh salah nya datang bagi salam pastu masuk beraya.
lepastu ayah ngan mak pulak tak pasal nak marah aku sebab ingat aku yang tak bagi masuk.
wth wth. aku dah tido mampos dalam bilik mana nak tau T.T

i lost my appetite today.
lepas mandi turun bawah, makan 4 suap nasi dan kentang goreng.
malam pegy beraya ke rumah aunty mama di kelana jaya.
laksa johor for main course but i wasnt in the mood for food hunting so yeah, i watched tv instead.


im trying my best to forget everything.
yang manis yang masam yang pahit yang masin.
semua lah!
kepala otak serabut, banyak sangat fikir.
lama lama botak jugak kepala aku ni.

im in no mood to hang out. sorry korang.
kalau sempat before aku balik melaka aku jumpa korang k.

esok insyaallah pegy beraya lepastu nak pegy survey phone hihi.
well at least ada jugak benda nak buat aku senyum untuk esok.

in conclusion, THIS WEEK SUCKS!
the whole freaking week, everything went wrong. apa apa laa.
dulu dia selalu cakap, kalau ada masalah, pegy ambik air sembahyang, baca yassin.
banyak kan berdoa.

ok, im out. bye.

p/s : berbaloi tak aku habiskan duit raya beli satu benda je? macam tak je. tapi aku nak jugak. ahaha (:

No comments: