Followers

Tuesday, September 14, 2010

zero,

kosong = empty = sifar = asparagus asbestos! kruuukkkk!

currently in kuantan.
so bila dah ada kat kuantan, krukk krukk la jawapan nya.

but this time lain sikit, pegy beghaye lahh!
dari rumah mak teh ke rumah mak long. dari rumah ayah de ke rumah ayah chik.
stuffed my face like nobody's business.
kuih raya satu balang habis bila dapat kat tangan kakdek dan assistant makan nya, siapa? AKU LAHH! =.=

lepas beraya pun boleh bantai ikan bakar malam tadi.
aiyayai tolong laa.
aku MALAS nak diet la wehh!
exercise lagi la malas.
but really need to work out man.
sekarang dah takut nak timbang berat balik.
erkk. takpe takpe. habis raya kita cakap balik pasal benda ni kayhh!


so far aku tak attend any open house pun.
rumah kawan kawan pun tak beraya lagi.
bila aku boleh datang jenguk duit kuih raya korang? :p
please *hanjeng sekali*

tahun ni raya tak meriah.
sorry, i guess everything changed.
tapi kalau ada open house, AJAK LAA AKUU! ):
walaupun korang tak suka aku kan, tapi ajak je laa.
aku nak makan je, pastu aku balik laa. janji!
hmmph.

ok la. i run out of idea la taktau nak crap apa lagi.
otak blur, berak darah.
HAHA! bye!

p/s : SERIOUSLY NEED A NEW PHONE MANN! to those yang msg selamat hari raya kat aku lepastu dapat feedback, "ni sape ek?" SORRYY! i lost all my contacts and now aku kena tanya sekor sekor sape korang. sorry ahh jangan cakap aku lupa kawan pulak T.T

2 comments:

Marya Hana said...

xya diet2.. sis pon xmo diiet..
tapi kuros jugak :(
susah taw..

selamat hari raya sara !

sara kacak said...

aiyakk sis tak payah nak diet sangat. sis makan banyak mana pun maintain gitu, JELES! ):

hehe selamat hari raya sis marya! nak kuih cornflake madu please please! (: